Kan noen spille inn en barnestemme til oss?

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av mrmars420, 17 Nov 2012.

1. mrmars420

mrmars420 Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei! Vi er et lite men ambisiøst team på tre animatører i Volda som jobber med et animert humor-show som bachelor prosjektet våres! Vi har som mål å få dette showet kringkastet som en web-serie på VG-TV eller liknendes. Akuratt nå holder vi på med en sketch som heter "Den Fæle Pappaen" og er på utkikk etter noen som kan spille inn en barnestemme som skal si følgende:

"Pappa..." "...Jeg er syk..."

Stemmen skal være til en animert bitteliten gutt på ca 8 år, (så jenter kan gjerne også prøve seg.) Eneste kriteriet er at opptaket er av god kvalitet og at det er med østlandsdialekt!. Ellers kan man godt leke litt rundt å høres syk og trøtt ut, sniffe eller småhoste osv.

Hvis vi ender opp med å bruke stemmen til en av dere som laster den opp her i tråden eller til meg som PM, så vil vi laste opp sketsjen her i denne tråden! (Den er egentlig ferdig, vi mangler bare stemmen til gutten.)

Kan nok ikke gi noe betaling for dette i første omgang, men personen vil selvsagt bli inkludert i rulleteksten!

Håper det kommer noen forslag, og takker på forhånd for initiativet :)

2. Huxy

Huxy Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Kan noen spille inn en barnestemme til oss?

Jeg har masse lydutstyr og en bror på 8! Jeg gjør det! :D

3. mrmars420

mrmars420 Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Åh det høres helt flott ut! Hvis du og broren din kunne gjort et par ulike takes slik vi har et par å velge mellom hadde det også vært strålendes!

Setter veldig stor pris på det! :)

4. Huxy

Huxy Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Starter innspilling innen en time. Send meg gjerne en E-post adresse på PM, så sender jeg så snart de er klare. Noe foretrukket filformat?

5. mrmars420

mrmars420 Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Helt kjempe! .Wav er et fint format! Gir deg epost på pm

6. michaeljee

michaeljee Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

hvordan kan jeg få dette? men jeg tror Akuratt nå holder vi på med en sketch som heter "Den Fæle Pappaen" og er på utkikk etter noen som kan spille inn en barnestemme som skal si følgende:

Del denne siden