Killing Heat: Promo

En tråd i 'Reklame !' startet av dahlskebank, 14 Jul 2008.

1. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sitter midt i innspillingen av Killing Heat. Hiver ut første trio av promobilder.

2. SkeletonKey

SkeletonKey Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Mangler liksom litt røyk fra sigaretten på det første bildet. Ikke at det ville virket naturlig, men bilde nummer to er jo et par hakk stiligere av den grunn.

Stilige bilder dette her. Ser ut til å være god kvalitet på det tekniske. Får håpe det ser bra ut når alt det andre smeltes sammen. Slåsskamper er jo ikke så lett å få til, dersom det skal se bra ut. Lykke til med prosjektet!

3. TrendyMessiah

TrendyMessiah Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Godt du la ut dette. Jeg skal se på Atari låten til uka. Nesten glemt det jeg...

:D

4. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Vil meddele at nå som filmen er i post-produksjon vil det komme jevnlige oppdateringer på www.killingheat.com! For de av dere som bruker Facebook kan dere sjekke innom Killing Heat gruppen der, da det vil informeres om oppdateringer der også. Usikkert om jeg kommer til å spamme dette forumet med hver eneste oppdatering, men det vurderes nå ihvertfall... Alle musikanter, VFX-folk(gudene må vite hva dere heter dere som driver med CGI), og lydkarer som gjerne jobber gratis for amatørfilmer må for all del ikke nøle med å ta kontakt, da filmen kommer til å bli godt spredt i Thailand grunnet landets labre holdning til kopibeskyttet materiale. Man trenger ikke utgivere i ryggen for å spre verken film eller musikk i dette landet så lenge underholdningsverdien er verdt 10-20kr!

[​IMG] [​IMG] [​IMG]

5. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Masse feil på den siden din. Ser ikke særlig profesjonelt ut. Dessuten er den elendig tilpasset Firefox-brukere siden de ikke får opp oppdateringene på siden ved å åpne siden på normalt vis. Ikke får de se de forskjellige bildene som dukker opp i toppen heller - bare ett av dem. Jeg vil i alle fall ikke jobbe med lyd og vfx på denne filmen.

6. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nettsiden funker fint i Explorer og Opera. Jeg gir komplett faen i folk som bruker en forbanna rev. Jeg er reven. Ikke dere. Hehehehe. Og det kommer ingen oppdateringer ved å åpne nettsiden normalt, den oppdaterer ikke seg selv bare fordi man går inn på nettsiden. Hehehe. Godt er det at du ikke skal jobbe med verken lyd eller vfx på denne filmen, vi vet jo hvordan både skytelydene og muzzleflashene er i KB3.

7. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Kan ikke forstå at folk ikke liker banking i veggen som skytelyder og tegneseriebobler som munningsflamme. Det er en rar verden.

8. tskippe

tskippe Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dette projektet ser veldig spennende ut karer! Gleder meg til å se ferdige filmen! Skal dere sende den in i noen festivaler, konkuranser, etc.???

9. EirikVR

EirikVR Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    8O
    Det så jævla najs ut! Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Hvor gamle er folka som jobber på det her?

10. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Dahl er 13 going on 14, og Wangen har akkurat runda 15. Dette er hovedcrew og hovedroller. Den siste hovedrollen er 25. De bortimot hundre andre som er med i filmen er alt fra 14 til 70 år hvor mesteparten ligger i området 20 til 30.

11. EirikVR

EirikVR Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Ok, godt jobba! :p

12. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hovedfolket bak er rundt 23-26.

Ja, satser på å få filmen inn på en eller annen festival, men ser ikke vitsen med konkurranse. Nok gevinst i at filmen blir vist på noe annet enn et hjemmekinoanlegg.

13. Sondre Garås

Sondre Garås Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Killing Heat: Promo

Synes at dette virker som et veldig spennende prosjekt. Ser at det er lenge siden det har vært noen oppdatering her. Hvordan går det med filmen? Kommer det en teaser eventuelt en trailer snart?

14. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Sv: Killing Heat: Promo

Jeg er glad du spør. Det er en liten teaser rett rundt hjørnet. Den trenger bare finpuss. Mannen som sitter inne med den feirer nyttår og er ikke å treffe sånn på "momangen" og deretter skal han til et land kalt Kaos, og alt hva det innebærer. En mer ordentlig forklarende trailer kommer kanskje nærmere sommeren.

Enn så lenge er det litt mer info å hente her.

15. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Mer Killing Heat-promo

Siden noen kanskje ikke fikk det med seg at Kenny Wang VS People of Thailand er Killing Heat, og fordi Youtube fjerna teaseren grunnet pupper, så implementerer jeg den her i Killing Heat-tråden:

http://www.youtube.com/watch?v=IMaAbzHqjWs

I tillegg kan du se en litt annen versjon her:

http://www.youtube.com/watch?v=xdGxEJxABZI&;feature=response_watch

Som om ikke det var nok ligger den opprinnelige teaseren både her www.killingheat.com/teaser/ som flash og her www.dahlskebank.com/?id=killingheat for nedlasting.

Coveret til filmen ser for tiden slik ut:

Laget av Stian André Olsen

16. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Sv: Mer Killing Heat-promo

Endelig tilbake i klipp etter at skjebne, karma, Murphy og Fortuna har hatt det jævla artig. Mesteparten av tidligere innlegg her ser ut til å ha dødd fullstendig ut, men nå har vi altså endelig fått snekra en trailer:

Killing Heat Trailer på Youtube

Ellers får man bare like pagen på Facebook for flere bilder og jevnlige oppdateringer:

Facebook-page til Killing Heat

17. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Godt og høre at KH er "back on track" igjen. :)

18. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

Mens vi fortsatt venter forgjeves på noe godt, kan vi meddele om at en liten Making-of er laga for Killing Heat:

Killing Heat: The Making Of

19. mediamartin

mediamartin Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Ikke det at jeg har satt meg inn i hva dere egentlig driver med, men ut ifra det jeg ser er det bare en guttegjeng som har det litt gøy. Fikk ikke se mye til at dere faktisk filmet noe som helst eller at dere viste hvordan dere filmet forskjellige scener. Ville heller kalt dette en ferievideo enn "Making of".

20. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125

Vi har det ikke litt gøy; vi har det dritgøy. Men du har nok rett i det, dog det er dette som er gung-ho. Dette er også en making of, altså en video som egentlig fungerer som promotering for hovedfilmen, som bare viser litt av omstendighetene rundt filmens innspilling. Skal man se hvordan vi gjør ting, må man nok vente på bakomdokumentaren på spesialutgava. En inngående dokumentar på noe som helst vil jo bare ødelegge filmen om man ser den først - derfor viser vi så klart ikke slik på internett før lanseringa.

Del denne siden