Kortfilm inspirert av La Nouvelle Vague

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av DanielFerry, 19 Mai 2013.

1. DanielFerry

DanielFerry Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei!

Jeg holder på å skrive en art-house/french new wave inspirert kortfilm hvor handlingen er satt til Tønsberg. Jeg vil at filmen skal være meget filosofisk, romantisk og poetisk av natur med en god dæsj lun humor og stor "indie" faktor. Er ikke så altfor interessert å inkludere elementer av neorealisme ettersom det er gjort altfor mange ganger før og begynner å bli litt kjedelig!

Hadde vært interessant å jobbe med andre fra tønsberg og områdene rundt på manuset.

Jeg er hovedsaklig inspirert av Jean-Luc Godard, Sofia og Roman Coppola, Jean Renoir, François Truffaut, Noah Baumbach, Wes Anderson, Fellini, Brian De Palma, Sergio Leone, Woody Allen osv.

2. waqas

waqas Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg holder på å skrive en art-house/french new wave inspirert kortfilm hvor handlingen er satt til Tønsberg. Jeg vil at filmen skal være meget filosofisk, romantisk og poetisk av natur med en god dæsj lun humor og stor "indie" faktor. Er ikke så altfor

________
    waqas

Del denne siden