kult cover til min Serie.

En tråd i 'Introer og logoer' startet av GeeNee, 6 Feb 2008.

1. GeeNee

GeeNee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg laget dette coveret til "en natt med hatt: sesong 2"

2. Jay

Jay Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Den var ok, så litt uprofessesjonel ut med den digre texta og bildene som flyter for bra med bakgrunnen.

Keep it up :D

3. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Den synes jeg var grusom. Ser ut som Idol. Og med det grønne i bildet bak, og det faktum at jeg ikke føler det finnes noe sci-fi i denne filmen, så blir det blå koordinatsystemet bare malplassert. Dessuten er det for lite info på baksiden. Fint med et lite bilde av fronten på ryggen, men den 20-talls ovalen rundt hodet kræsjer enda mer med stilen. Tror du må tenke litt mer gjennom hva du ønsker å gi av inntrykk med coveret og lage en helhetlig stil og ikke bare kline sammen ting du synes er kult hver for seg. Den DV-aktige oppløsningen med DV-fargene på gutten med hatt er heller ikke særlig pent - i alle fall ikke satt i kontrast med skarpheten på resten av framsiden.

4. GeeNee

GeeNee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hahaha, må bære si at den gutten på forsiden et tatt med et 12 mega pixel kamera

5. EidetFilm

EidetFilm Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Enig med Wang der.
    Så likte jeg heller ikke teksten på baksiden.
    Virker veldig intern, for de i Melvik. Burde heller stå litt om hva serien handler om.

6. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    I så fall må du lære deg hvitbalansen og fokusen på det. Hjelper ikke at oppløsningen er høyere enn Everest. Som jeg har nevnt tidligere så er det ikke tøft å filme seg selv på skåla bare fordi man bruker 35mm.

7. oletheking

oletheking Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    må bare si at du har skrivd "en natt med hatt" feil. du skreiv en matt med hatt...

8. GeeNee

GeeNee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det gjør ingenting, dette er bare en preview, ville bare høre fra dere om hva jeg kunne forbedre:)

9. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg er ingen trekløver når det kommer til DVD-cover, men jeg vet at det som alltid funker er å kopiere et cover fra en vanlig Hollywood film. Det du har laget her ser absolutt forferdelig ut, og det virker som om ingenting kan forbedres, det må byttes ut.

10. GeeNee

GeeNee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Bedre?

11. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Mye bedre! Her har du noe reelt å jobbe med. Det er minimalistisk og stilfullt. Fronten er bra. Ryggen er grei. Men du kunne kanskje klint inn litt mer bak (f.eks. tekstur i det blå). Og filmens lengde kommer antar jeg? Ellers bra jobb. Her ser man hvor bra det er å gi folk den kritikken de fortjener. Da skjerper de seg og gjør en skikkelig jobb.

12. GeeNee

GeeNee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Spille tiden kommer ja, og jeg tar sefølgelig tilbake meldingne alvolig, man sier jo ikke sånt for ingenting:)

13. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Flott. Du er en bra kar. Folk tror av en eller annen grunn at kritikk bare er kritikk for kritikkens skyld. Men hadde det ikke vært noe å kritisere, så hadde jeg ikke gjort det. Stå på!

14. GeeNee

GeeNee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  15. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Mulig det er oppløsningen som gjør det. Men den teksturen fikk det til å se møkkete ut. Men det er definitivt bedre med tekstur der, blir ikke så tomt. Men det er likevel for åpent rundt den rød flekken.

16. GeeNee

GeeNee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Skal se hva jeg klarer, men jeg skal bare redigere på filmen nå:)

17. GeeNee

GeeNee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sånn! Ka dåkker syns?

18. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Bortimot optimalt nå. Liker dette coveret mer og mer. Baksiden er balansert og fin. Mye bedre å ha flekken til sides med litt sprut. Eneste nødvendig pirking jeg tillater meg er at dråpene ikke skulle vært avlange, fordi det ser ut som en dårlig tegna sol. La det heller være flere mindre delvis runde blodflekker (hvis det er blodflekker det forestiller.) Ellers så er fonten på vaskelappen en smule stor - kanskje unngå å ha den fet...

19. GeeNee

GeeNee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    :) okå, men jeg likte blo spruten, fikk litt dramatisk følse.

20. GeeNee

GeeNee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    sånn?

Del denne siden