Lage en simpel layout for hjemmesiden min

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av Plecto, 3 Jul 2006.

1. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Vil bare legge til en ting: jeg har aldri sagt at det ikke finnes design til den prisen, jeg har bare sagt at det er absurd. Så ikke kom med "grow up" og "skjønner du det kanskje nå?" setninger.

Jeg koder selv, foresten. Den eldste av sidene mine som forsatt er på nett har ett CMS som inkluderer nyhetssystem, forum, shoutbox, gjestebok så vel som adminpanel. Gjett hvor mye det kostet? Ikke en voldtatt liten dritt, fordi det er hjemmelaget. Hvis jeg får det til, tror jeg det er muligheter for andre også. Kom igjen, jeg er 14 år! Har ikke drevet med ting innenfor temaet "webside" i tre år engang! Lurer på om jeg skal legge ut CMS'et for auksjon på eBay. Minste bud 40 000,-? Eller kanskje ikke?

Uansett, jeg har ingen spessiell stor interesse av å føre denne diskusjonen videre, så dersom det ikke kommer noen serdeles idiotiske utsagn nedenfor denne posten, så forsetter jeg med mitt.

Peace.

2. Plecto

Plecto Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ville bare si det at alt kom til sin ordning, webhotel, domene og nettside er på plass. Jeg fikk til å bruke sitebuilderen som fulgte med webhotellet og ble ganske fornøyd med resultet. Tar gjerne imot litt kritikk på siden jeg har laget, kanskje ting som trengs å forrandres osv.

www.plecto.net er siden i alle fall :D

3. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tenkte jeg kunne nevne at min nettside, Dahlske Bank, ble designet helt gratis. Skal ikke skryte på meg noen som helst ferdigheter innen html/php/css/ellerhvaenn, men notepad kan jeg. Jeg kan lese. Og stjele. Stjal hele nettisden fra mosby.no!

4. idelusion

idelusion Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Faktisk så underdriver han. For design, kode, logoprofil og online oppdateringstjeneste kan profesjonelle ta nesten tresifrede beløp. Amatører tar ofte tosifrede beløp, de er ofte like dyktige som profesjonelle så det lønner seg.

Det er vel strengt tatt ingenting å snakke høyt om? Temmelig uetisk.

5. idelusion

idelusion Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Faktisk så underdriver han. For design, kode, logoprofil og online oppdateringstjeneste kan profesjonelle ta nesten tresifrede beløp. Amatører tar ofte tosifrede beløp, de er ofte like dyktige som profesjonelle så det lønner seg.

Det er vel strengt tatt ingenting å snakke høyt om? Temmelig uetisk.

Del denne siden