Lage Logo?

En tråd i 'Introer og logoer' startet av dilorko, 19 Nov 2009.

1. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei... Jeg har byttet navn på "produksjonsselskapet" mitt til " Linselus! ", og vil gjerne ha en logo, og intro til dette "produksjonsselskapet". Hvis noen her har alt for mye tid, og gidder og lage en, så ville det vært kjempeflott. Jeg har desverre lavt budsjett, så dette gjør dere bare om dere gidder det.. (Not paid)..

- Dilorko

2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    For å få litt avveksling slo jeg til på å lage en logo som passet selskapet ditt, linselus.

Den er veldig simpelt bygget opp av en linse og ei lus som jeg fant på Google Image Search. Rettigheter får du ta opp med Google.

3. Kim Lopez

Kim Lopez Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hah den ble jo tøff daniel =)
    selv om det første jeg tenker på er RED når jeg ser logoen.. =P

4. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tusen takk for logoen, får jeg lov til og bruke den av deg? Den var fin!

5. Kim Lopez

Kim Lopez Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  6. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Oy,, så lik? Da vet jeg ikke, skal prøve meg selv en gang først...

7. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Bare fordi den er rød inni, så er den for lik? Jeg synes ikke den ligner så mye. Skal man begynne slik, så kan man jo ikke lage noe som helst lenger. HAL 9000 kom jo lenge før RED, så hvis denne ligner for mye, så må vi ta RED for plagiat også. Den er dessuten penere enn RED sin. Men begge bildene til den er vel stjålet, så det er nok likegyldig.

Sist redigert: 19 Nov 2009
  8. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det kan vel ikke kalles likt når det er en LINSE man har brukt som utgangspunkt. Sånn sett er vel RED en blåkopi av HAL9000. Men, jeg har ingen rettigheter til verken linsa eller lusa.

9. tAke

tAke Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    For det første er det vell ikke Google du må ta det opp med, men siden der du fant bildene iom. at Google kun er en søkemotor. Uansett blir det for mange elementer i denne logoen, liker konseptet ditt hadde vært kult å forenkla den. Kanskje lagd en liten vektor sak? :)

10. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dahlskebank: Får jeg lov av deg, fordi du har laget den, hvis jeg får lov, bruker jeg den...

11. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Han kan ikke gi deg lov, siden han ikke har rettighetene til bildene han brukte. Men han kan jo gi deg lov til å bygge denne opp fra bunnen med ditt eget materiale som du har rettighetene til.

12. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ok,, tok en liten photoshoot av alle linsene hjemme, skal nå sette meg ned med 100-200 bilder og kose meg med å velge ut et fint.. (PS: Jeg har lett for å trykke på knappen...)
    ¨
    - Dilorko

13. bendinh

bendinh Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Lage Logo?

Hei :)
    Jeg og noen kompiser har og lagd et produksjonselskap som heter fab productions. Vi filmer twintip. Lurte på om noen kunne lage en kul logo, som kan passe! :D -Send mail til bennihul_96@hotmail.com

;)

Del denne siden