1. Jardoss

Jardoss Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Hei!
    Vi er en gruppe filmentusiaster som har behov for et fly til filmproduksjon i Oslo området. Vi er ute etter er passasjerfly, som skal stå på bakken. Kjenner noen av dere til et fly som kan leies? Og ca. hvor mye det vil koste? Vi er villige til å betale store summer.

Ser frem til høre fra dere,
    Jarand

Sist redigert: 26 Mar 2011
  2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Leie av fly?

Det er til stor hjelp om dere sier hvilket type fly det er snakk om, om det skal være i luften eller om det holder at den står på bakken.

3. Jardoss

Jardoss Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Oisann! Det var ikke helt meningen, min feil :)

Vi er ute etter er passasjerfly, som skal stå på bakken.

4. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Noe så svært som en 747 ja.. Da tror jeg det er best du tar kontakt med et flyselskap. Det er ingen 747 i norske flåter, og dermed også sjeldnere å se på norsk jord sånn sett. Eneste stedet jeg vet disse fuglene flyr er til Gardermoen.

Foreslår du hopper over til www.flightsim.no sitt forum og hører om det er noen der som kan hjelpe deg videre. Er flere der som jobber på Gardermoen, og kan eventuelt være til hjelp med kontaktpersoner.

5. MadsA

MadsA Citizen

Jeg mener å ha hørt at filmparken på Jar hadde laget en innvendig versjon av et pasasjerfly, men dette finner jeg ingen referanser på, men du kan jo ringe dem å spørre!

6. Jardoss

Jardoss Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Oi, 747 var kanskje noe overdrivelse. Trenger noe som ser ut som et passasjerfly, lie eller stort ;)
    Vil sjekke alt ! tusen takk for svar!

7. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Det er flere 737 og muligens en MD-80 vet jeg som står parkert i en og annen hangar enten til reperasjon eller renovering på Gardermoen. Dette kan definitivt noen kloke hoder på flightsim.no hjelpe deg med.

Dumt du ikke ytret ønske om å få tilgang til fly tidligere. Det var nemlig et flysim-LAN på gardermoen nå forrige helg, hvor det blandt annet gikk an å sove i et eller flere fly når man hadde behov for det... :)

Ellers kanskje du kan ta kontakt med folka bak Facebook-gruppen for LANet, som kan hjelpe deg i riktig retning.
    http://www.facebook.com/event.php?eid=151448394905900

8. Jardoss

Jardoss Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Tusen tusen takk for hjelpen! Det settes veldig pris på! Var helt lost case her nesten :)
    Skal ta noen telfoner og greier ;)

Takk skal du ha!

9. PelleFotograf

PelleFotograf Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Villige til å betale store summer ? Da er det vel bare å maile flyselskapene og høre, med penger er ingenting umulig.

Skal det kun filmes inni flyet, eller også utenfor ? Kan flyet stå ved gate, med docking, eller må det ut på taksebaner ?

10. Jardoss

Jardoss Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Hehe, joda. Men vil ikke overskride titalls tusener :)

Har ingenting å si hvor flyet står. Vi skal mappe ut vinduer osv i post ;)

Del denne siden