Lite forslag da...

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Kenny Wang, 3 Nov 2009.

1. Domino

Domino Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg forstår ikke problemet med dårlige filmer som legges ut. De tar ikka akkurat opp plassen for alle de gode filmene og er "i veien". Men Kanskje en underdel for nybegynnere, erfarne og proffer (eller andre kategorier) kunne gjort seg? Folk flest vil som regel vite hvor de hører hjemme. Jeg syns også det hadde gjort seg med et system for å indikere hva slags tilbameldinger man er ute etter. Er man ute etter avansert kritikk? Åpen for krass kritikk? Er man ute etter kun generelle oppfatninger?

Jeg syns all aktivitet er god aktivitet, så lenge det fremstår som et genuint ønske om å utvikle seg og å lære. Derfor utlyser jeg også større respekt og hensyn til barn som kommer hit for å få tilbakemeldinger.

Edit; Det vil si hvis du ikke har noe fornuftig å si, så ikke si det! Stikk på humordelen eller noe sånt istedet.

2. Boblesaft

Boblesaft Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Om problemet ligger i å få implentert dette i systemet, kan jeg godt hjelpe til. Isåfall, ta kontakt på pm/epost elns.

3. deuzx

deuzx Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Sv: Lite forslag da...

Hei alle!

Tror kanskje, jeg sier bare kanskje, at problemet er at det fort blir gjort til noe negativt å lage en "dårlig" film og legge den ut her. Film krever jo en del kunnskaper og ferdigheter, og de fleste som er på dette forumet ønsker jo å forbedre seg. Dermed ville jeg ønsket alle filmer velkommen. Trådstarter her skriver jo at mange bra filmer ikke får en eneste tilbakemeldinger mens slappe og dårlige filmer får fler. Den formeningen har ikke jeg, fordi jeg synes alle filmer egentlig er bra på sin måte. Men, jo, det var fint forslag om at man burde kommentere andres filmer i større grad.

Jeg skal prøve å bli flinkere til det jeg og, men vet ikke om jeg har "kompetanse" til å mene så mye her inne enda, for jeg er ganske så ny...

4. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg tror problemet trådstarter sikter til er at filmer som det ikke er lagt særlig arbeid ned i, blir bombadert med tilbakemeldinger om hvor dårlige filmene er, og filmer som noen har brukt mye tid og arbeid på, ikke får noen tilbakemelding.

5. deuzx

deuzx Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Ooooki da var det jeg som tolket det feil. Uansett er det fint med tilbakemeldinger. Men filmer som bare er filmet med mobilkamera uten mål og mening og uten redigering etc, er lite interessant å se på. Den er jeg enig i. Men kanskje noen finner DET og facinerende? Hva vet vi

6. Terminator Cow

Terminator Cow Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

Kan gå med på det, men det er jo litt tungt å finne fram filmene på profilen til folk...
    Jeg vet nå ikke men det hadde vert lettere om alle trådene bare var på profilen...

7. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125

Det er selvsagt ikke snakk om å lete opp filmer som man finner i profilene til folk og gi tilbakemeldinger. Det er kun det som dukker opp i Tilbakemeldinger-kategorien :)

8. Alexander Vestnes

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Veldig bra intiativ! Jeg er så enig, vi burde prøve å få dette forumet enda mer populært blant filmskaper entusiaster i Norge!

9. Kittehguys

Kittehguys Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    0

Jeg syns nå det at uansett og legge igjen en liten melding om du likevel klikker deg inn på siden burde nesten vært obligatorisk....nei, glem det, når du alikevel er her og surrer så betyr det vel at du bryr deg litt om filming, en skulle tro du hadde litt intresse av det (jeg selv må bli flinkere og)
    Det tar ikke lang tid og skrive noen ord om du faktisk setter deg ned og ser på noen av filmene her inne, det skal så lite til og det varmer om man får litt ris eller ros.
    Jeg trodde liksom dette var et forum for noe slikt men man må vel heller kanskje fortsette og satse på youtube, selv om man bare får en mld der hvert skuddår så er det mer enn her hvertfall =/
    Bli nå litt bedre på dette folkens, når man først har en side hvor mennesker med lik interesse samles så hvorfor ikke bruke den slik den?

vhavn liker dette.

Del denne siden