Liten fotballfilm!

En tråd i 'Reklame !' startet av bj0rn, 11 Apr 2004.

1. bj0rn

bj0rn Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Heihei!

Ny på dette forumet, men jeg tenkte jeg kan begynne med å reklamere for en rykende fersk liten film.

Jeg og tre andre hadde litt mye tid til overs, så da tok vi med oss en fotball og et kamera. Resultatet ble en kort film (ca to minutter) lignende Nike reklamene der fotballstjerner trikser.

Det må også være sagt at ingen av oss er spesielt gode i fotball, så vi er relativt fornøyde med resultatet.

Filmen kan du laste ned på hjemmesiden vår: http://ibsenart.mine.nu på "filmer" seksjonen (trykk på kameraet) og den heter "Need 4 Football"

Det ligger også noen andre småfilmer på siden vår.

Vi tar gjerne imot tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk på arbeidet vårt

2. Extreme_Studios

Extreme_Studios Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har ikke sett det enda. Pga : Nettsiden deres er UTROLIG treg.

Sitter her med Lyse Bredbånd 10mbit inn og ut så laster jeg ned med 18,6 kb sekundet.!!!!

Men, holder på å laste ned! :D

Så den Bullet time videoen deres, morsom! :lol:

Men må dessverre si, jeg har prøvd ut den der ut sist sommer. :wink:

Velkommen skal du være! Lykke til med neste film! Stå på!

PS: Skal kommentere Fotball filmen også.

3. comrad

comrad Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei! er ny her jeg også!

Den bullet time videoen var bare en ide jeg og Eagle12 fikk da vi så en amatørfilm av POJP. Ikke noe avansert opplegg, brukte heller ikke særlig lang tid på det, men ble likevel temmelig fornøyde!

Venter i spenning på komentaren til fotball filmen vår! :wink:

btw : Serveren er treg fordi jeg bare har en vanlig NGT linje, og broderen har voldtatt linja i hele dag. Men vær tolmodig :D

4. Extreme_Studios

Extreme_Studios Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hehe.

Fotball filmen :

Morsom. Kjekk å se på! Kunne gjerne ha valgt litt bedre vinkel på kameraet og holdt det litt mer stabilt. Ellers som sagt, ganske kjekk film!

Som amatører, har dere en grunn til å være stolte. :D

Alt jeg sier, Keep the good work coming. 8)

5. Tom

Tom Administrator
    Forumleder

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    135
    Først og fremst : Velkommen til forumet :)

Når det gjelder filmene, så er det gøy å se at noen bare tar med kamera ut og begynner å filme... Man kan få til utrolig mye kult, selv uten noe spesiellt manus.

Ellers så vil jeg si at dere kanskje kunne brukt litt mer tid på fotballfilmen, slik at bl.a demping av ballen og triksene ble perfekte.
    Dere trenger jo ikke være gode fotballspillere når dere kan jukse med antall forsøk før det blir perfekt og ett kamera 8)

Er helt sikker på at dere ville fått det til, og filmen ville blitt 10 ganger bedre med en gang :)

Bullettime filmen var helt grei, kanskje lagt inn ett filter/effekt slik at kameraristingen ble mer borte, men ellers en kul scene.

Fortsett med eksperimenteringen. Det er det som er gøy !! :)

Og si for all del ifra når dere har laget enda mer, noe som jeg er helt sikker på at dere vil.

6. bj0rn

bj0rn Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takk for tilbakemeldingene :D

Nå har det seg slik at vi faktisk hadde ganske mange opptak av de forskjellige tricksene og mottakene. Er helt enig med at en del av dem kunne vært bedre, men flesteparten har vi tatt 20-50 ganger, og da begynte vi å bli rimelig leie, spesielt på de tricksene vi slet med i utgangspunktet.

Ellers så må dere gjerne komme med tilbakemeldinger på de andre filmene våre også. Anbefaler en superkort, relativt absurd liten film som heter "Mål", som du finner samme sted som de andre filmene. (ibsenart.mine.nu)

Del denne siden