logo prog...

En tråd i 'Programvare' startet av erdnis, 21 Des 2004.

1. HenrikSolberg

HenrikSolberg Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    For å være vanskelig: Har ikke lyst til å bli sett på som voksen heller. Er forferdelig triste greier! Har lyst til å være en sær fyr som lager filmer akkurat slik jeg selv ønsker å lage de jeg!!!

Men jeg lurer på om erdnis har fått svar på det han lurte på jeg? Han har i alle fall fått nok forslag! Bestemme får han da gjøre selv!

2. Rocambole

Rocambole Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Et godt utgangspunkt for å drive det til noe i filmbransjen! De fleste andre her er tilsynelatende mer opptatt av å kopiere det andre allerede har gjort. Men hensikten med å ha en hobby er jo å ha det gøy - så da får hver enkelt ha det gøy på sin måte.

3. HenrikSolberg

HenrikSolberg Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Enig, dette bør blir forumets nye motto! Seriøst ment!

PS: Du mangler en / (slash) i den siste quote-tagen din! :wink:

4. Rocambole

Rocambole Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg så den manglende slash'en og la den inn, men trykket på Preview istedenfor Submit, så det hjalp ikke stort. Men ved neste forsøk gikk det bedre.

5. Stroyer

Stroyer Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Helt riktig Goggo, Photoshop er ikke noe logoprogram. Vel, kan være greit til å lage grafikk til nettsider og sånt, men når man lager en logo vil man jo helst den skal være vektor-basert.

Vil du bruke et program lignende Photoshop men har ikke råd, så har jeg hørt Gimp skal være nesten like bra - og gratis!

6. Kubino

Kubino Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    The Gimp er et program som kan gjøre veldig mye bra. Det er gratis og en del enklere å lære en photoshop. Det er faktisk nesten like bra som photoshop.
    du kan laste det ned her: www.gimp.org

I og med at du ville ha et gratis program vil du nok ikke finne noen stort bedre alternativer en dette.

EDIT: Jeg så ikke posten rett over.

7. Kyrre

Kyrre Citizen

Jeg må nesten blande meg i denne relativt døde off-topic diskusjonen her. Greit at det diskuteres mer Visuelle effekter og Star Wars enn filmskaping her. Men å bruke Premiere 6.5/Pro har definitivt gjort meg til en bedre klipper. Og som i en annen tråd dro du nærmest opp at jeg "ikke kunne ha film talent" når jeg hadde godt kamera og lydutstyr. Synes det blir litt for "politisk korrekt" og en smule frekt? Spesielt når minst 50% av fritiden min går på å lage film.

Del denne siden