lost

En tråd i 'Musikk' startet av Remi, 3 Mar 2005.

1. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    noen som vet om om det har kommet ut noen cd med musikken fra lost eller? er den noe bra? hvor kan man kjøpe den eventuelt? eller laste ned den?

2. HenrikSolberg

HenrikSolberg Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Etter hva jeg vet er det ikke gitt ut noe soundtrack enda! Det kommer nok! Dessuten er det allerede et topic angående Lost hvor du kunne spurt om dette!

3. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm maby, but i think at det gjorde vel ingenting da? noen som føler seg fornermet? krenket ? ble redd når ejg lagde dette topicet? noen som synes at det er spam og lage ett topic, som ikke har noen ting med diskusjonen av lost, men som har noe med musikken til lost og gjøre, men ehh, la oss ikke lage en stor diskusjon av alt dette her da, gjort er gjort................ :D

4. comrad

comrad Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Du inviterer jo selv til å lage en stor diskusjon om det når du svarer på den måten! Idiotisk!

Og kan du forklare meg hvordan musikken til Lost ikke har noe me Lost å gjøre ?!?

5. HenrikSolberg

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Enig... Gidder ikke å diskutere det engang! "Gjort er gjort" sier du... Vel, det var det forrige gang også... :roll:

6. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    skjønner ikke hvorfor å lage ny topic! Musikken til LOST har noe med LOST å gjøre da! idiotisk å lage ny topic ass!!!!

7. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nå skjønner jeg ikke at dere gidder å gjenta det flere ganger - han har nok fått hintet ;)

8. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    vel, jeg synes det er idiotisk at dere faktisk gidder og spamme for dette her, conrad sa sitt også kommer dere med "enig" og slikt etterpå, det er så uvødvendig spam

9. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jeg bare kommenterte jeg, men vis du ville slippe dette så kunne du ha droppa topicen

10. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ja vel unskyld da for at jeg lagde ett topic i ett forum, hehe, hvordan kunne jeg egentlig finne på det :?: 8O

11. erdnis

erdnis Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    remi wrote:
    åssen var det du fikk så høy grad igjen? :?
    jeg tror ikke du skal snakke om spamming! :?
    to tredje deler av postene dine er bare "hehe" og "enig med deg ass"!! :x

12. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    nei vel skal det være slik at jeg skal stikke fra forumet fordi jeg har for høy grad eller :x

13. erdnis

erdnis Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    det er opp til deg! jeg bare sa at du ikke skulle prate så høyt om spamming!

14. Martin B.

Martin B. Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Du skjønte vel hva han mente?
    Kan du ikke roe deg ned litt? I de siste innleggene dine har du basre vert hissig! Smil :D

15. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hmmm men hvorfår? jeg føler meg liksom litt forskjeldpågjort her, jeg kan godt ramse opp en fin liten liste over ting her som sansyneligvis ikke har skjedd med noen andre her......
    to topics bare for å klage på avataren min som tilogmed det er norskfilmforum.com som har lagt ut,
    ett helt topic for og si at jeg er stygg,....,
    pm'er for klage på signatur enda den har / hadde normal og lovlig banner størrelse......
    men dette er ting jeg har oversett hele tiden, men men, jeg klarer vel og overse litt til men lurer på hva som blir det neste :p
    det blir spennende da :p

16. HenrikSolberg

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    here we go again...

17. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jepp 8) MUHAHAHAHAHA :twisted:

18. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hey, ikke sløse plass på NAF - for hver post tar 1 kb kanskje, og serveren bil bruke bandwitdh på postene hvor folk spammer, og det blir sløseri. Kanskje det er lite her akkurat nå, men kanskje bare en begynnelse?

Se hva dere har gjort! Dere fikk meg til å spamme enda en post :cry:

19. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    det er fristende og svare, men jeg skal la være!!!! :twisted:

uhhhm, ja, ehhh, jeg svarte vist jeg :lol: :lol: :lol: :oops: LØLL :D :wink: :arrow: :idea: :!: :idea: :arrow: :?: :!:

20. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    skjønner bare ikke poenget i å lage sånn her jeg

:oops: :p :p :twisted: :twisted: :evil: :evil: :!: :?: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :twisted: :twisted: :arrow: :wink: :cry: :cry: :oops: :oops: 8) 8) 8) 8) :? :? :? :) :) :D :D :D :D :oops: :p :p :twisted: :twisted: :evil: :evil: :!: :?: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :twisted: :twisted: :arrow: :wink: :cry: :cry: :oops: :oops: 8) 8) 8) 8) :? :? :? :) :) :D :D :D :D :oops: :p :p :twisted: :twisted: :evil: :evil: :!: :?: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :twisted: :twisted: :arrow: :wink: :cry: :cry: :oops: :oops: 8) 8) 8) 8) :? :? :? :) :) :D :D :D :D :oops: :p :p :twisted: :twisted: :evil: :evil: :!: :?: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :twisted: :twisted: :arrow: :wink: :cry: :cry: :oops: :oops: 8) 8) 8) 8) :? :? :? :) :) :D :D :D :D :oops: :p :p :twisted: :twisted: :evil: :evil: :!: :?: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :twisted: :twisted: :arrow: :wink: :cry: :cry: :oops: :oops: 8) 8) 8) 8) :? :? :? :) :) :D :D :D :D

EDIT: haha, faktisk første gang jeg har brukt en av smilyene her.

Del denne siden