Lyd til bilde

En tråd i 'Musikk' startet av errorsapiens, 7 Mar 2012.

1. errorsapiens

errorsapiens Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    hoi.
    Jeg er en musiker fra Trondheim med over 15 års erfaring innen musikk, og jeg har tidligere i hovedsak bare jobbet med band.

Dette vil jeg gjøre noe med. Jeg har begynt å skrive visuell musikk, og er interessert i å både skrive ny musikk for bilde, samt kanskje å bruke noe av det jeg har skrevet før om prosjektet er godt nok.

Trenger du musikk til filmen din, ta kontakt. Jeg ønsker kun å jobbe med dels seriøse prosjekt som har inspirerende kvaliteter.
    Alle filmtyper er av interesse.

Her er et band/lyd til bilde prosjekt jeg jobber med akkurat nå. Det er litt indie roadmovie drama preg over låtene der, men de viser fint til det cinematiske. Da vil jeg i særs nevne Snow Silence som et førstevalg for dere som tar en lytt.

Helsinki Horizon's sounds on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free

Ellers har jeg skrevet musikk for diverse eksamensfilmer her i Trondheim. Alt fra Sci fi til krim.

Disse sporene har jeg også liggende, så det er bare å ta kontakt.

2. mediamartin

mediamartin Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Lyd til bilde

Likte veldig godt "Helsinki Horizon - Nikola Cell". Har et litt lengre kortfilmprosjekt på gang, men er bare i manusfasen enda. Har ikke funnet alle skuespillerne og mangler fortsatt locations. Kunne vært interessant å ha noen til å jobbe med musikk. Vi holder til på Levanger, så er ikke lange veien. Hvordan er det med priser og betaling, etc. ? (om du tar betalt for det arbeidet du gjør)?

3. errorsapiens

errorsapiens Cadet 3

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Lyd til bilde

Vel, har ingen ambisjoner om å begynne med å ta meg betalt for å jobbe på et godt prosjekt. Utgifter derimot, vil jeg ikke ha. :)

Del denne siden