Lyst til å lage musikkvideo?

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av Sharkeye, 20 Jul 2011.

1. Sharkeye

Sharkeye Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei alle sammen!

Mitt hjemmestudioprosjekt 'Neon Karma' består av mer eller mindre eksperimentelle og filmatiske musikkstykker i sjangeren ambient, lo-fi, elektronika, jazz, whatever … Og nå sysler jeg med tanken på å filmsette et eller flere av mine verk. Og det er her at dere kommer inn! :cool: Klikk dere inn på linken og lytt på musikken min - og hvis dere finner det interessant og ser bildene for dere - ta kontakt!

http://www.nrk.no/urort/artist/NeonKarma/default.aspx

2. kgheim

kgheim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Lyst til å lage musikkvideo?

Hvor i landet holder du til?
    Tenker du mot betaling?
    Stemningsbilder, eller handling? Si slitt mer!!!!

3. Sharkeye

Sharkeye Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Ja, beklager, jeg var nok litt sparsommelig med detaljene ... Som jeg svarte en som spurte: Mitt prosjekt er uten inntekter, og mine finansielle resurser noe beskjedne... og der mistet jeg nok de fleste av dere... Men til dere som fortsatt leser, og som trenger meningsfulle oppdrag og, kall meg gjerne en samarbeidspartner, for jeg kan sikkert gi deg og din hjemmeside et løft (med musikken min), og du kan helt sikkert styrke min! Når det er sagt, kan jeg ganske sikkert betale deg opptil 2000 kroner, hvis jeg ser at det er verdt det! Jeg har naturligvis en ide til en video som kan passe til låten "Freaks": Jeg ser for meg et dogmeuttrykk der man vandrer gatelangs en kveld igjennom byens trange smug, der alle ansiktene til de som filmes underveis sladdes eller vannes ut - for byen er fulle av Freaks! Bildene flakker og tikker, og gir låten et troverdig lo-fi uttrykk. Dette er dog bare en enkel ide. Og som jeg nå har lagt til profilen min, bor jeg i Stavanger.

4. kgheim

kgheim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg bor desverre i Oslo..

5. StianSvendsen

StianSvendsen Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg er på jakt etter et band som vil ha gratis video mot at jeg får
    bruke den som promotering i sammenheng med oppstart av profesjonell bedrift.

Jeg syns du er inne på noe med musikken din, men den klarte ikke å fange meg helt.
    Derfor kan jeg heller ikke gjøre en video, men si ifra om du kommer med noen nye låter.
    Jeg tror du kan komme med noe skikkelig fett, og da vil jeg i tilfelle kline til med video.

Ta i tilfelle kontakt på stiansve@hotmail.com

6. Sharkeye

Sharkeye Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Høres ut som en grei deal :)

7. Sharkeye

Sharkeye Cadet 4

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Litt flere tanker fra meg:

Jeg opplever min egen musikk som mørk, monoton, repetitiv, samtidig som den inneholder bærende melodilinjer - eller som MusicXray har formulert seg:

(om låten Tokyo 7 PM)
    'An inescapable musical mind circus that captures you in its rhythmic vortex'
    (om låten Freaks)
    'Fresh, innovative, mysterious, and alive! An intricate mix of sounds that you won't forget!'

En musikkvideo til dette er en stemningbeskrivelse - mer enn en handling! Jeg ønsker meg heller en kunstfilm enn et manusbasert handlingsforløp. Kan nevne at jeg er stor fan av David Lynch og Stanley Kubrick, som leker seg i grenselandet mellom fantasi og virkelighet.

Sist redigert: 22 Jul 2011
  8. StianSvendsen

StianSvendsen Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Kan legge til at jeg også er meget stor fan av både Lynch og Kubrick, og deler
    av min inspirasjon kommer fra nettopp filmskapere som disse.

En klassisk musikkvideo med et band som spiller på et kult sted med en kort historie klippet inn mellom bandbildene
    er for meg bare søppel!

Kan virke som vi er på samme bølgelengde, så du må virkelig ta kontakt om du lager nye låter!

Del denne siden