Mørkredd

En tråd i 'Reklame !' startet av TV2Danny, 16 Des 2007.

1. TV2Danny

TV2Danny Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Det er en Walkam Easypro (billigste på markedet). Måtte sette på noe ekstra vekter for å holde det tunge kameraet, - blytungt men stødige bilder. Jeg liker kjøringer..det setter virkelig preg på bildene :)

2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Så lenge det legges vekt på jenter er det aldri noen problemer med unger...

Hva med å legge ut hele filmen istedenfor masse klipp? Bredbåndslinja mi har ikke vært seg selv i det siste, og skal jeg først vente på å få lastet ned noe så vil jeg helst at det skal være hele filmen, og ikke en samling klipp fra filmen. Behind the scenes ser jeg når jeg kjøper DVDen! Men det ser fett ut. Mye merkelig blanding i fargene, men svart/hvitten på slutten ser vindunderlig ut.

3. ZsaZsa

ZsaZsa Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Se å få gitt ut dette på dvd, for dette vil jeg ha!!!

4. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    At det er unger i hovedrollene er vel hele poenget med filmen?? De som regisserer filmen er vel eldre?? :?

Forresten Dahl, hva mener du med å legge vekt på jenter??

5. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    At alle jenter under 25 år som regel er skikkelig bra for film. Jenter, som alle vet, er ubrukelige og har ingen interesser. Alle filmer sees av gutter, kanskje tilogmed jenter som er sammen med guttene, ergo er publikum gutter og gutter vil se på jenter.

6. TV2Danny

TV2Danny Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Vi har DVDer til salgs for de som er spesielt interesserte.... kun 50,-

7. TV2Danny

TV2Danny Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Det er rart, men i de fleste tilfeller virker jenter mer naturlige på film....vet ikke hvorfor, men det føles slik...

8. TV2Danny

TV2Danny Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg vil si at barn i film er veldig lette å bruke, hvertfall i innspillingsøyemed fordi de er såpass lette å ha med å gjøre, de kommer sjelden med egne synspunkter og "blander seg inn" i det profesjonelle... nei da, de spiller rollen sin og er like glade.... De er også lette å overtale, stiller alltid opp, ikke for å tjene penger men bare for moro skyld.

9. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvordan laget du lydeffektene? Hvor kjøpte du dem? Og er du interessert i å "sponse" noen effekter videre?

Holder på å klippe en skrekkfilm selv og vi skal snart begynne å legge på lydeffekter, så all hjelp er velkommen

10. TV2Danny

TV2Danny Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    http://www.prosoundeffects.com/bw-01.html

ellers er noe selvkomponert..ganske enkelt ved å ta opp ekte lyder (trommeslag, cymbaler, glass som knuser osv.) - legge på div.filter, vri og vrenge og ellers voldta lydene i et lydprogram..(Adobe Audition f.eks.) - det er utrolig hva man kan få til ;)

Jeg har dessverre ikke noe å gi bort eller selge videre..dels på grunn av rettigheter, dels fordi jeg har betalt for materialet selv og dels fordi jeg skal bruke noe senere også,i andre produksjoner, men jeg skal likevel si fra hvis jeg kan være behjelpelig med noe eller kommer over noe senere...fortell gjerne mer om filmen din..handling ,type scener, ønsket musikk osv :!:

Mvh D

11. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Synes det var kule saker dette her! :) Kjøper gjerne DVD`en for å få sett HELE filmen i topp kvalitet.

Digger Steadycam-shotene! (jeg SKAL ha meg Steadycam etterhvert...). Kule lydeffekter, stort sett bra klipping og bra skrekkfeeling. :)

12. Robert Erstad

Robert Erstad Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    steadycam er en fin ting ja. www.walkam.net har en billig men VELDIG bra steadycam løsning, et par timers øvelse og du får nydelige bilder.

Kult klippet, kule bilder, fine utsnitt, men det er noe med kombinasjonen av fargene som jeg ikke liker. det er ikke noe helhet over fargenekorrigeringen. ellers veldig kult

13. twintip6

twintip6 Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Mye veldig fin foto. Flotte farger. En fryd for øyet!

14. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    TV2Danny: You`ve got mail. Send meg et eksemplar av filmen på DVD. :)

15. Fredo

Fredo Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    haha dritstilig!

ekkelt når hun jenta klatrer opp fra bak den klippen eller hva det enn er, minnet om 300 når det gjelder bruk av tid:D

16. fullbartender

fullbartender Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    The Ring|

Nice!
    Liker "flash bildesekvensene" som kommer innemellom.. Bra lydeffekter, noen steder kule filter setup.. Ser sånn ut hvertfal.. Og smooth kjøring! Har akkurat skaffa meg Merlin Steadycam, GLEDER meg til å få brukt!

Jenta som kravler overalt.. Minnet meg om The Ring Jenta! Enda mer Cinematic look, litt bedre lyssetting her og der.. Så hadde dette vært perfekt for meg!

Respect man! :p

17. MrJonez

MrJonez Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    BEVIST?

Er det meningen at tittelen er "Mørkredd"?

For strengt tatt heter det jo "Mørkeredd"!

:?

18. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Ingen i Norges vidstrakte land som kan norsk, så derfor kan folk bare kalle filmene sine for tilfeldige ord, for det er bare noen ytterst få som vil legge merke til at filmenes titler ikke finnes i den norske ordboka. Til og med dette forumets navn skulle vært Norsk amatørfilmforum, men de kaller det så særskrevent greit for Norsk Amatørfilm Forum. Det skal ikke være lett, det er jo vårt eget språk som de fleste av oss har snakket siden vi var to. Kan ikke forvente for mye.

19. Eruondo

Eruondo Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    KennyWang, du burde virkelig møte faren min. Den mest ihuga norsklæreren i vårt langstrakte land. Dere to hadde kommet flott overens.

20. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Høres ut som en framifrå kar. Jeg blir nok norsklærer selv, så kanskje han kan gi meg noen gode innspill.

Del denne siden