Malta Intro....

En tråd i 'Introer og logoer' startet av THX, 29 Jul 2009.

1. THX

THX Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
  2. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Her var det mye eksplosiv fuel - flott og livlig. Syns dessverre tittelen til de jentene kom litt bort blandt alt annet som skjedde på skjermen. Det ble mer som en rekvisitt enn THE thing på skjermen. Ellers ingenting å hakke på.

3. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Heftig! Noen tekster som var litt kort oppe kan jeg være enig i.. Ellers var det dritsmud! Veldig kul!!

4. Try DJ brown

Try DJ brown Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    utrolig fett:D!! hvordan lager man egentlig sånt?

5. morteym

morteym Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dette var sykt sykt bra :D
    Kanskje vanskelig å legge på lydeffekter i all musikken, men det hadde vært
    tøft spesielt på den siste eksplosjonen å hatt på litt lyd der. Lyden kunne
    overtatt for musikken og fadet ut i det bildet ble borte. Kunne også hatt en
    liten putrende lydeffekt på maskingeværet

5 stjerner :)

Sist redigert: 30 Jul 2009
  6. THX

THX Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Takker for gode tilbakemeldinger :) Og ja noe av texten forsvinner litt i grafikken, så jeg får se hva jeg kommer til å gjøre med det evt. endre på.
    Hadde i utgangspunktet ingen spes plan, tenkte litt grindhouse (noe som ikke kom helt ut i det praktiske) og fart, så tok jeg det etterhvert, er litt stress å jobbe sånn :/

Angående lyden så prøvde jeg å matche maskingeværet med trommene, men det ser ut som det ikke er helt i sync, eksplosjons lyd på siste hadde kanskje ikke vært en dum ide, men får se hvordan det passer med klippen siden samme sang skal gå med klippen og (etter dette starter det på synging)

Mesteparten er laget i After Effects og Photoshop, med en toutch av 3D Studio Max ;)
    Alt er hovedsakelig i "3D space" i AE med et kamera som har kjøringer rundt omkring.
    Annet viktig element er å lage tekstur på hvert enkelt element slik at det ser mer skittent ut.

Eneste som er "uorginalt" er bakrunden, som kommer fra Riotgear pakken til VideoCopilot, ellers er alt funnet på nett og fra eget bildearkiv samt video.

Eneste jeg ikke er helt fornøyd med er at skygger og litt av "ekte" følelsen ikke er helt i havn ennå, ser litt "Duke Nukem 3D" ut hehe men litt av grunnen til dette er at jeg tar noen snarveier i ny og ne og at AE i realiteten ikke er noe 3D program ;)

Men i bunn og grunne ser jeg at det er en klar forbedring fra forige gang jeg gjorde noe slik, det var en fiksjonell TV show intro jeg lagde i fjor når jeg var i Australia.

7. THX

THX Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Her er vertfall ferdig produkt om noen er interessert i å sjekke det ut :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=rL_NbIeW8Kw"]YouTube - Monster Energy Team Triple Black[/ame]

Det var i utgangspunktet et gratis/investerings prosjekt, men vi fanget litt av Monster Energy's oppmerksomhet i USA med denne, så vi får se hva som skjer ;)

Del denne siden