1. DarkProduction

DarkProduction Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    The ghost man
    Ca kl 12 når det er lyst:
    Han er sammen med venner og en av vennene forteller at han så en mann i svart utenfor viduet i går før han la seg. Men alle bare sier at han må ha sett syner.
    Ca kl 18 når det er litt mørkt:
    Det er en som sitter hjemme og ser på tv.Så hører han noen lyder ute.Han går for å se,da ser han en fyr som kledd i svart,som står helt stille og ser på han.Så ser han vekk i et sekund og da er han borte. Men han tror han så syner og går og setter seg igjen.
    Ca kl 23 når det har blitt mørkt:
    Han sitter og ser på tv,og plutselig går brannalarmen og han ser at det kommer røyk. Han løper mot røyken for å se hvor det brenner, og når han løper forbi viduet ser han fyren igjen.
    De kan være 2 stykker også.

Det er ikke ferdig da,men lurte på om dette ble for teit eller?
    Eller om dere kan endre litt sånn at det blir bedre?Eller skrive litt mer...
    Skal være en kortfilm/video som varer i ca 5-10min.

2. Linnjpl

Linnjpl Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Manus hjelp?

En slik ide kommer alltid an på hvordan du ender den, så vanskelig å gi tilbakemelding før man vet mer. Noen planer om hvordan du vil ende det?

3. DarkProduction

DarkProduction Cadet 2

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Hadde egentlig ingen planer om hvordan jeg ville ende det,men han kan jo dø?eller han tar han fyren? Eller har du noen forslag?

4. klevstuen94

klevstuen94 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Jeg synes du burde skrive litt mer på egen hånd, så kan du komme tilbake å spørre om tips senere

Del denne siden