Mapper som forsvinner og pluraleyes i premiere

En tråd i 'Programvare' startet av Elises91, 8 Mar 2015.

1. Elises91

Elises91 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei!

Jeg har litt problemer med Adobe Premiere.
    Filene jeg har i premiere er MXF. Lyden som blir tatt opp blir tatt opp eksternt.
    Dette gjør at jeg må synke opp lyden og bruker da pluraleyes for å gjøre det.

Noen ganger hender det at pluraleyes ikke klarer å synke opp lyden og når jeg da trykker cancel,
    bestemmer den seg for å ta med seg tidslinjen med den lyden som ikke er i synk tilbake i prosjektet.
    Da har jeg altså to tidslinjer som heter det samme, bare at den ene kommer fra pluaraleyes og den andre var i selve prosjektet fra før av.

Av og til når dette har skjedd har alle mappene forsvunnet fra premiere borrsett fra to stykker. Men når jeg restarter igjen dukker alt opp igjen.

Så jeg tenkte at dette mest sansynlig hadde med pluraleyes å gjøre.

Jeg har fem forskjellige prosjekter i premiere hvor jeg har synket opp lyd for hver dag som er filmet.
    Da jeg tok alle disse mappene med synket lyd inn i et felles prosjekt, skjedde det samme igjen.
    Alle mappene forsvant bortsett fra to mapper. Da jeg restartet kom det tilbake.

Problemet er at hvis dette skjer når man begynner å klippe kan plutselig alt materialet forsvinne.

Noen som har noe godt tips til hvorfor dette skjer og hva man kan gjøre?

Takk for alle tips og svar! :)

Del denne siden