Selges Merlin Steadicam Arm + Vest + Gimble selges 16000,-

En tråd i 'Selges/kjøpes' startet av TheNorwegianKid, 23 Feb 2012.

1. TheNorwegianKid

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Heisann godt folk!

Jeg selger en veldig lite brukt Steadicam, hadde tenkt å bruke den til mindre indie-filmer og produkt filmer, men jeg har fått litt andre planer så denne tar bare plass og samler støv, foreløpig.

Kopiert fra Finn:
    En minimalt brukt Steadicam arm og vest, med håndholdt gimble som lett monteres på armen for å få helt flytende bevegelser med videokamera i bevegelse.

Jeg kjøpte denne for et år siden av et videoproduksjons firma som solgte, brukt veldig få ganger før jeg fikk den i mitt eie. Vesten og armen har kun blitt testet i en halvtime av meg og den håndholdte gimblen har blitt brukt et par timer til noen prosjekter.

Jeg kan ikke rettferdiggjøre at den står her, da jeg har ikke mulighet til å bruke den så mye jeg skulle ha ønsket, så da selger jeg den videre til noen filmskapende sjeler som kanskje vil lage egne Indie-typ filmer. Det vil gå til å finansiere nytt utstyr.

Man kan montere alle slags kameraer med Baseplaten og få de balansert. Canon, Sony, både DSLR og større HDV kameraer kan brukes på denne, og lett taes av med ett grep.

Mer info her:
    Home - Steadicam Dealer listing

Steadicam Merlin Arm and Vest

Alt av deler følger med, Gimble i hardcase og vest+arm i egen foret bag. DVD/Manualer etc følger også med.

Pris KAN være diskuterbar ved rask avgjørelse og om den hentes. Ikke diskuterbar pris ved levering i Oslo/Bærum/Drammens område.
    Sender ikke med post pga størrelse og kostnad.

Svarer på sms og E-mail, kan være vanskelig å nå på telefon til tider - send sms så ringer jeg evt. opp.

Ny eller brukt: Brukt

FINN.no - Mulighetenes marked

Kan ta bilder av riggen om ønsket.

16 000kr, ferdig prutet.

Del denne siden