Min Basshunter Remix musikkvideo

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av S7yL4, 4 Jun 2008.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. S7yL4

S7yL4 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Har hatt en liten post med dette før hvor jeg spurte hva jeg burde gjøre osv.
    Nå har denne filmen blitt virkelighet:

Skjekk den ut, kommenter gjerne, og legg igjen en vurdering :)

Takk på forhånd :)

PS: Les på description .. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=yf1n7EtzF3I[/ame]

2. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg ville skifta tittel på posten hvis jeg var deg. Det frister ikke mange å se videoen :p

3. bakabox

bakabox Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hva var formålet med denne saken, igjen?

4. S7yL4

S7yL4 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Tilbakemeldinger...

5. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    hmmm... Manglende tilbakemeldinger kan tyde på at det ikke er så mye å gi tilbakemeldinger på kanskje?

Synes det er kjedelig, langtekkelig, lite innovativt/kreativt og generelt ganske dårlig. Dere velger kjedelige vinkler, har dårlig skuespill og en slags ironi som er utrolig barnslig og ikke spesielt underholdende. Han fyren kan ikke danse for 5 øre, ikke engang dårlig... Det hele slår meg som akkuratt det der er: En fjortissfilm laga på noen timer for morroskyld, noe som kun gjør den morsom for dere og de dere kjenner (kanskje, men mest sannsynligvis bare dere).

Når ingen kommenterer, så ikke be folk kommentere, det er dårlig forumetikk. Det er som sagt sannsynligvis en grunn til at de har latt være.

6. tskippe

tskippe Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    For å si det mildt, du er helt på jordet! Hvordan kan du i det hele tatt lage noe som det der! Det var jo helt tragisk, som syre i mine øyne!!! Dette skal være et AMATØR film forum! Dette var ikke nybegynner en gang! Du kunne like så godt ikke lagd den.

For det første, IKKE BRUK AUTOFOKUS! Det kan fungere et sekund hvert 1000 ende år, så LA VÆR!

Ikke lag fjortis film!

For å korte det ned; IKKE LAG FLERE FILMER!!!

7. Moe

Moe Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    saklig kritikk, måtte du brenne

8. StianSvendsen

StianSvendsen Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg er egentlig enig med deg, men det var en unødvendig måte å si det på.

Jeg skal ikke si så mye mer.
    Men for all del ikke slutt å lag filmer. Da blir dere aldri flinkere.

9. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nå har ikke jeg sett HEEELE filmen, men av et jeg så så var det kanskje ikke et mesterværk. synes kanskje dere andre kan være litt mer saklige.

og

er helt teit å si. Som StianSvendsen sier: Ikke slutt å lag filmer for da blir dere aldri bedre på det.
    Og man legger ut filmene på å få tilbakemeldinger verken den er dårlig eller ikke. Hvis det ikke kommer noe tilbakemeldinger så burde grunnen være at filmen er FOR bra. Dere gir jo tilbakemeldinger for å hjelpe ikke sant?

10. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Det er faktisk ikke helt teit å si. Han legger ut en film, som ganske mange sannsynligvis har sett, i og med at posten har 182 views og bare 8 kommentarer. Når ingen da gidder å kommentere er det som jeg sa en grunn til det. Da er det unødvendig å "bumpe" for å få flere til å lese/kommentere når viljen ikke er der i utgangspunktet. Det er masing og sinnsykt irriterende.

Jeg synes absolutt ikke du skal slutte å lage film, men jeg synes du skal slutte å mase om tilbakemeldinger før du faktisk gjør et seriøst forsøk. La kompisene dine se dette, så kan vi heller få se noe du har prøvd å gjøre ordentlig.

11. Robert Erstad

Robert Erstad Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Helt ærlig, dette var forferdelige greier.

Tips. sett deg og se hvertfall 100 musikkvideoer før neste gang du prøver deg på noe. legg merke til kamera, klipp, tempo, lys etc. Finn noe du liker og prøv å gjenskap det på din egen måte! :p

12. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvordan kan du være sikker på at det var et useriøst prosjekt? Han har jo uansett fått masse hjelp allerede

13. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ser ikke særlig seriøst ut heller...

14. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Jeg gidder ikke diskutere flisespikkeri med deg skogslarve... blir bare tåpelig. Du forstod intensjonen med hva jeg skrev, og etter min mening er det et useriøst forsøk.

15. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ja, da tror du hva du tror også tror jeg hva jeg tror

16. S7yL4

S7yL4 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Fy faen, dere suger.
    Hvis dere hadde fulgt litt med, skulle dette BARE være KØDD!
    HALO!?
    Jeg prøver ikke å være seriøs i dett hele tatt!
    Dessuten så sier jeg ikke gi tilbakemeldiner, dette emnet er "Tilbakemeldinger på filmene dine" også begynner dere å si at jeg maser om det ?

Herregud, tenk litt før dere skirver!
    De som har noe fornuftig å si, uten å skamkritisere meg for at jeg er useriøs er velkommen og si noen ord.

17. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Fjortisslarven støtter deg! Stå på!

18. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Forresten:
    Folk skjekker den ut, kommenterer og legger igjen en vurdering. =)

19. Ustabil-Andreas

Ustabil-Andreas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Selv om filmen er usæriøs kunne du ihvertfall gitt det litt omtanke. Om man ikke lager noe med et visst engasjement så blir det uinteressangt. Greit at du hater basshunter like mye som oss andre. Men det kommer ikke akkurat frem så veldig godt. Skal du gjøre narr av noe må du bli mye krassere.

Du har basically bare filmet en dude som ser ut som en drita fjortiss som danser dårlig. Kanskje det er morsomt for folk som kjenner han og se at han danser goofy og teit, men jeg for min del får bare vondt av det. Hadde dere parodiert basshunter hadde det vært no annet. Hvis dere tror at dette fremstår som en parodi burde dere bli mer bevisst på hva dere faktisk formidler.

20. Arne Undheim

Arne Undheim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Greit at jeg quoter i fra en annen topic?

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden