Min Basshunter Remix musikkvideo

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av S7yL4, 4 Jun 2008.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. vokteren

vokteren Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ikke helt min smak. Er ikke så glad i fps-spill jeg liker best PS3. Men spillet har fått god kritikk da.

2. Arne Undheim

Arne Undheim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hhehehehehhehehehehhe, løyen den!

3. oletheking

oletheking Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jøss nå drar vi den heeelt ut her folkens!
    nå blir han sikkert kjempeglad i dette forumet!

4. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Haha! Ja vi fjortissbrødre må holde sammen vettu ;)

Neida, jeg prøver bare å si at dere synes filmen er så dum at dere ikke engang gjør noe med det?

Hvorfor postet du den her når det bare er en useriøs drittfilm?(dine ord)
    For å ikke snakke om å lage den i det hele tatt...

5. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ok, så filmen nå og er faktisk HELT enig med dere andre nå :eek:

6. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Fjortizzzlarven kommer kryppende tilbake!

7. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  8. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Kjære S7yL4,

Nr.1: Alle vet/skjønner/ser at dette BARE er KØDD. Det betyr ikke at du ikke skal prøve å få det bra. KØDD kan du dele med kompisene dine eller under fremføring i 9B. Når du poster den her, kan du jo bare forvente at folk sier hva de synes. Det finnes masse KØDD som er sinnsykt BRA laga. (Borat har du vel sett? Monty Pyton osv...).

Nr.2: Jeg synes jeg ga ganske konstruktive tilbakemeldinger. Jeg pekte på nøyaktig det som var dårlig ved filmen din, og siden det ikke var ett eneste positivt aspekt ved den ble det vanskelig å balansere den andre veien. Vet at underforumet er for tilbakemeldinger, men når ingen gir de, så spør du ikke: "Tilbakemeldinger..." <-- Quote.

Jeg ser du sier at de ber de som har noe fornuftig å si komme med tilbakemeldinger... Mens du ikke ønsker å bli tatt seriøst? Hva skal vi gjøre? Skal vi ta det du har gjort seriøst og gi deg ordentlige tilbakemeldinger på det filmtekniske, valg av vinkler, klippingen, skuespillet, nerven i filmen, tema, ironi og kommunikasjonsevne?

eller

Skal vi ta det som en useriøs film og svare: "zomg lolz! lite ownd! Basshunter suxxxorz rofl"

Synes ikke vi skal ta det easy på forum bare fordi folk blir såre av det. Det burde gjøre i dette tilfelle er ikke å grine over at folk slakter noe du opplagt ikke har brukt noe tid på, men å faktisk bruke tid på å gjøre det bra... Gjør du det kan jeg love deg en annen tone og en annen type tilbakemeldinger fra de fleste her inne.

9. S7yL4

S7yL4 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    1. Dere som har lagt seg så sykt opp i at jeg har skrevet "Tilbakemeldinger .." i en post, skjønner jo ikke en dritt.
    - Quote bakabox: Hva var formålet med denne saken, igjen?
    Les, så skriv.

2. "HALO!?" - Oppgitt, ikke et spill.

3. Har jeg brukt lang tid ?
    - Ja faktisk, men aldri laget film, så det spiller ingen rolle for meg, synes jeg har fått nok vinkler, som funker.

4. Quote Ustabil-Andreas:
    Du har basically bare filmet en dude som ser ut som en drita fjortiss som danser dårlig. Kanskje det er morsomt for folk som kjenner han og se at han danser goofy og teit, men jeg for min del får bare vondt av det.
    - Har du sett når "Basshunter" danser ? Det jeg prøvde på var å ETTERLIGNE han, og når det virker som om alle hater Basshunter, så tror jeg neppe noen har sett musikkvideoene, så jeg skjønner ikke at dere engang tør å påstå at jeg ikke vet hva han driver med i sine kjære musikkvideoer. Så det i det hele tatt ut som jeg prøvde å danse bra ?

5. Fjortis IRL, nei. I filmen, kinda.

6. Hele pointet var at dette skulle være en "LOL" film, på kødd.
    De som ikke liker dette, trenger ikke slakte meg. Men gi meg heller en kommentar om hvordan jeg kan gjøre ting bedre, de som ikke skjønner konseptet trenger ikke å kommentere.

7. Orker ikke skirve mer..

10. Arne Undheim

Arne Undheim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Åja!! Kom ikke på det!! :idea:

11. oletheking

oletheking Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dette er jo et amatørfilm forum, men kommer det en køddefilm som ikke har noe seriøst i seg blir det ganske slaktet på forskjellige måter.

12. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Faen ass... Det smerter meg å måtte forklare, for jeg kan ikke fatte at du missforsto. Han referer til hva som var formålet med VIDEOEN! ikke posten... herregud... Når det da går 5 dager fra han poster til du svarer, så virker det som du whiner og vil ha flere tilbakemeldinger. Sånn, missforståelse oppklart.

13. S7yL4

S7yL4 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Flott, jeg var faktisk ikke hjemme da jeg var i London..

Er det ingen som synes at den var litt bra, morsom, lol, teitmorsom eller bra ?
    Ingenting i hele filmen som var imponerende ?

14. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ikke som jeg kan se.

15. Moe

Moe Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg synes du er "LOL"

16. Ustabil-Andreas

Ustabil-Andreas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Mange folk her sagt hva som de faktisk syns er dårlig, men du tar ikke til deg noe av kritikken. Du blir ikke bedre av det.

Jeg ser helt klart at Basshunter videone suger dritt, men du parodierer ikke han ved å bare lage noe som suger dritt fordet. Du har bare slengt på samme sangen og gjort noe random dritt. Og JA jeg har sett noen av de latterlige videone hans.

Epic failz noobz0r! ROFLCOPTER! ;)

17. tskippe

tskippe Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    men viss du lager en "LOL" film på "Kødd" hvordan kan du da forvente at vi skal gi deg god kritikk og bruke tiden vår på å drøfte og reflektere noe som du har laget bare for kødd, når du ikke en gang gidder å bruke litt mere av tiden din på å lage en litt bedre film.

Så natta! LOL SDFU ÜBER NOOBZZZZZZZZZZZZZZZzzzZZZzzzZZ
    ROFLMAO OMG

18. tskippe

tskippe Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    og forresten
    Viss du bare vil ha tilbakemeldinger fra folk som LIKER filmen din, da går det jo nesten ikke an å bli bedre!

19. S7yL4

S7yL4 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    ...

Er det bra kødd da ?

20. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0