Min Basshunter Remix musikkvideo

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av S7yL4, 4 Jun 2008.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Ustabil-Andreas

Ustabil-Andreas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg lo ikke, så nei.

2. Mario

Mario Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Her kommer det mange meninger om filmen. Jeg har skjønt at denne var for moro. Men du kunne ha presisert fra første post at dette var en kødd, tull og jeg-driter-i-åssen-denne-blir film. Men jeg tror det egentlig ikke var så mye køddefilm, var ikke dette et skoleprosjekt?

Jeg vet ik hvor gammel du er. Dette var første gang du lager film, flott at du prøver deg.

Jeg har faktisk noe få positivt ting å si. Og sett at jeg liker denne musikken. (noe jeg ik gjør da:) Syklinga: bra du ikke tar med hele sekvensen fra lang oppi gata og ned, du kutter den litt ned. Det er ikke alle som gjør første gang. At sykelen hakker litt i tak med musikken: Synes det var litt kul hakking, men ikke bruk det i senere anledning. At personen greier neste hele tiden å synge likt med teksta er bra. Synes du har noen fine kameravinkler frem til 1:18, etter det er det nøytrale kameravinkler. Du har greit å justere volumet på musikken bra hele veien.

Sikkert noen som er uenige, men jeg greite å tyne ut noe positivt. Sikkert ting som andre her tar som en selvfølge, og bortsett fra musikken (som jeg ik liker), så har jeg sett værre filmer med dårlige tekniske utførelser.

S7yL4, jeg sa no positivt, men ikke forsett i denne retning. For du har hørt det mindre positive i filmen. En lærer av feil og erfaringer. Jeg tør ikke å legge ut mine første filmer/videoer her.
    Ikke forlatt forumet, men heller se, les og lære av andres erfaringer og tips. Jeg har hatt masse nytte av dette forumet bare å bla igjenom innleggene
    Synes du det er gøy med film så forsett. Kanskje en dag så er du større enn oss. Dommerne var jo i tvil å sende Kurt Nilsen videre fra første audition i Idol :) (Detta ble litt klisje gitt, beklager)

Å ja folkens, jeg prøver å være positvit :)

3. S7yL4

S7yL4 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Haha, takk for det Mario, setter stor pris på at du la deg til rette i detaljene.
    Vel, jeg har skjønt at dette forumet egentlig ikke vil ha "tøyse" filmer, og er ment for de mer voksne seriøse fyrene.

Vel vel. Vi snakkes.

4. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tøyseforum

Jeg tror forumet er bedre skikket med filmer som er forsøk på film i en eller annen form. Det være seg musikkvideo, dokumentar, TV-serie, kortfilm, midtfilm, spillefilm, TV-spot, reportasje, reklame, etc. Da altså i et filmrelatert medium. Noveller, lydbøker og stillbilder er litt off, selv om det er enkelte som gjerne lager film utav stillbilder og har så mye voiceover at filmen føles som en lydbok (se den nye Jesse James filmen med Brad Pitt for mer plage). Teksplakater går da såklart i film, men til visse grenser, det funker best i reportasjer og lignende, men hele noveller som ruller sakte over skjermen alla introer på diverse sci-fi filmer blir for for folk.

Så det er vel ikke det at forumet ikke vil ha tøysefilmer, men at de ikke gidder å bruke sin energi og tid på å kommentere filmen, hvis ikke du har tenkt til å bruke kritikken på å forbedre deg. Hvorfor gå på skole hvis man ikke skal følge med? Jeg har alltid sagt at jeg skal lage en liste med ting man må sjekke igjennom når man skal lage film, eller har laget film for å se hva man har gjort galt, men det ender alltid opp med snakket. Uansett er det mye her man kan ta tak i og si at du burde gjøre noe med til neste film, men hvis du har tenkt å lage noe som i hovedsak blir et YouTube-fenomen, eller lignende nettsteder, er det liten hensikt i å utvide den filmskapende horisonten. Såklart, det er jo opp til deg, hva du vil og hva du har tenkt osv osv osv.

Anywho, hvis du vil ha kommentarer og forslag til hva som gjør dette til et bedre Hyperactive/NumaNuma/StarWarsKid-filmklipp må jeg nok dessverre si at du har kommet feil. Men det betyr ikke at vi ikke er noen tøysekopper her inne. Jeg lager støtt og stadig bare tull, men jeg later ihvertfall som om jeg øker kvaliteten på det jeg lager, selv om jeg egentlig bare pakker det inn i lydeffekter og unødvendige fargekorrigeringer...

5. S7yL4

S7yL4 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Takk for den, skjønner ;)

6. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Stå på <3

7. S7yL4

S7yL4 Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Faen du inbiller deg ?

8. Arne Undheim

Arne Undheim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kan vi ikke banne ip'en til denne fyren'a? Makan til mannerer.

9. tskippe

tskippe Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    inbiller hva da? Han kan jo ikke inbille seg så mye egentlig... "Stå på <3" er vil ikke slemt ment...

10. Arne Undheim

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hva faen inbiller du deg? Kommer her å syter og legger ut noen så jævla støgge filmer at farmor, som ligger død i kista, slår seg selv i hodet og sier "OMG". Du bør faen skjerpe deg. En gang til så ligger du faen tynt! Helvette altså. Håper ikke gud så denne filmen, får da kommer du ikke inn i helvette heller!

Kode:
    Jepp, det var bare et eksempel om hva du får tilbake viss du poster mer slike innlegg. Peaceout!
    + Vet at den siste var dårlig, kom ikke på noe annet.

11. Ustabil-Andreas

Ustabil-Andreas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Han inbiller seg at du vil ha vill apesex med han. Samme gjør jeg forsåvitt, du virker litt "sånn"

12. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvorfor går forumet helt crazy nå plutselig?? 8O

13. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Du har spist for mye sopp Skogslarve... Denne tråden eksisterer ikke engang. Hva er det du innbiller deg?

14. Arne Undheim

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dette forumet eksisterer ikke engang, slave. Du har blitt medlem av et pedofili forum, hvor vi poster våre nyeste oppdagelser og filmer.

15. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Jeg pleier å runke til nakenbilder av meg selv fra jeg var 4 år med halvstram barnetiss. Er dette normalt? Og kan det egentlig kalles pedofili når det er en selv?

16. vokteren

vokteren Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg også. Har fått endel bilder av Kenny, men det blir vel en annen sak når det ikke er meg på bildene.

17. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Det er nok pedofili, men er det egentlig ulovlig om en voksen person legger ut bilder av seg selv som liten for andres forlystelse? Det går jo ikke utover noen.

18. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Så lenge det er ulovlig å fremstille 18-åringer som 14-åringer eller yngre, så må det også være ulovlig å selge nakenbilder av seg selv som barn. Men det spørs jo hva pedofile egentlig liker, han karen med bildene av alle de nakne småjentene har jo fått det til og kaller det kunst, likevel sitter jeg her og små napper i løken. Det finnes også de som tenner på bæsj... Helt klart burde det være lovlig så lenge man ikke utnytter noen andre enn seg selv og man betaler skatt for det man tjener.

19. Arne Undheim

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Bryter jeg loven med å gi ut nakenbilder av meg selv til små guttunger? (Med nummeret mitt på baksiden)

20. dahlskebank

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ja. Men du kan i teorien slippe unna med det hvis de er over 16 år og du har sladdet penisen din. Det blir det samme som å blotte seg, bare på en mer grafisk måte...

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden