Mosen Er Ikkje Grøn - Trailer, Nå får du hele filmen på DVD!

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Hallojs, 14 Jan 2008.

1. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ingen flere kommentarer?
    Deadline på prosjektet er tirsdag 22...

Det er fremdeles tid til å si hva du mener, kanskje vi følger opp kritikken og endrer på traileren også!

2. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Da var UKM, der vi deltok med traileren, ferdig.
    Jeg må si responsen fra publikum var bra, og det beste var at vi gikk videre til fylkesmønstringa i Sør-Trøndelag, på Oppdal. I tillegg fikk vi et gavekort fra Coop med tittel "Rått og Godt" på 500,-
    Ikke mye på hver, men vi er storfornøyd!

Er det flere her inne som skal være med på fylkesmønstringa på Oppdal?

Til slutt må jeg takke alle som har bidratt med respons, det har vært til stor hjelp!

3. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg kommer muligens på fylkesmønstringa på oppdal i helga - av flere årsaker.. :)

Og ellers må jeg si det er steinbra foto. Kvaliteten er DER oppe på bildene - og det frister stort å be om å få en finger med i spillet på filmen, i en eller annen form.

4. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hehe... Så navnet ditt på noen papirer vi fikk til informasjon ja :eek: Så flott at du likte foto da! For å skryte litt så var det jeg som hadde foto da.

5. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Du har forresten fått en PM.

Kunne vært interessant å sett hva slags info jeg var nevnt i sammenheng med. Send meg en PM du.

6. Marty

Marty Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg så traileren nå. Denne synes jeg dere skal være stolt av, syntes den var utrolig bra. Jeg fikk i allefall lyst til å se hele filmen (mulig?).

Stå på!

7. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takk, takk!
    Drar til Oppdal om noen få strakser, så skal det bli spennende å se hvordan det går der. Hvis noen her inne skal til Oppdal og vil få med seg traileren, så vises den i 1. tida på søndag!

Når det gjelder å se hele filmen, så kan vi dessverre ikke legge den på nett, ettersom vi har en intensjon om å tjene inn litt penger. Det vi derimot kan gjøre er å selge den på DVD til dere, og ettersom dere har bidratt veldig mye med respons, skal du ikke se bort i fra at det blir en egen NAF-tilbudspris!

8. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har nettopp kommet hjem fra Oppdal (fylkesmønstringa i Sør-Trøndelag) og jeg må si jeg er veldig fornøyd med innsatsen!
    Vi gikk videre til landsmønstringa i Trondheim som eneste film fra dette fylket! Gleder meg til å se de andre filmene der...

9. Marty

Marty Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Gratulerer!

10. tormod2992

tormod2992 Citizen

Jeg var med, dog ikke med film, men foto. Jeg kom dessverre ikke videre.

11. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    DVD salg

Nå er det noen uker siden UKM landsmønstringa (22.juni i Trondheim) der Traileren til "Mosen Er Ikkje Grøn" ble vist, i tillegg til en del andre bra filmer. Jeg må si jeg var skuffet over nivået, 75% av filmene skulle aldri vært der.
    Det var ganske heftig å se filmene i den den største kinosalen i Trondheim, anbefales!
    Vi er også skuffet over hvordan UKM håndterte filmene. Filmene (24 stk tilsammen) ble ikke nevnt med ett ord i den drøyt halvtimes lange avslutningsseremonien med prisutdeling, mens de tre kokkelagene som var på UKM fikk utdelt en egen premie for beste mat. Film er vel ikke akkurat 1. prioritet...

Når det er sagt så er DVD'en med den 35 min lange filmen klar. Som en takk for hjelpa på forumet får dere DVD'en til en spesialpris. Orginalpris er 150 kr.
    Dere som har gitt oss konstruktiv kritikk under prosessen med traileren ( dvs: Ustabil-Kim, twintip6, datselguf2, EidetFilm, StianSvendsen, -Tommy-, OlaHaldor, Marty) får kjøpe DVD'en til halvpris, 75 kr inkl porto.
    Andre forummedlemmer får 30% rabatt og må betale 100 kr inkl porto.

Vi sender DVD'en i posten og legger med faktura.

12. AlexanderOdegaard

AlexanderOdegaard Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Og hvor faar vi bestilt DVD-en? Jeg vil veldig gjerne ha en kopi... :D

13. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Send meg PM så ordner vi det derifra :wink:

14. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det var ikke særlig opplegg under UKM for 9-10 år siden heller, når jeg var med på landsmønstringa for første gang. Ble bedt om å reise meg i salen for å motta applaus under rulleteksten, og that's it. :roll:

Artig å få special price. 8) Sender deg en PM ASAP!

15. Marty

Marty Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tja, kunne godt ha tenkt meg en kopi.
    Er det kun filmen som er på dvden?

16. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Filmen, traileren og tabbene finner du på DVD'en

17. Marty

Marty Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Greit, sender deg en PM senere, blir nok ikke i dag, må få inn penger på konto først ;)

18. SkeletonKey

SkeletonKey Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg lastet ned den siste versjonen - som teoretisk sett skal være den beste - men lyden er helt fucket, i mangel på bedre ord. Den hakker ekstremt mye. Så mye at jeg slo den av. Det var vel ikke meningen? Selv dialog ble kuttet slik at jeg ikke fikk med meg hva som ble sagt. Men kvaliteten på bildene ser meget bra ut. Følte at det ble bedre og bedre mot slutten. Spesielt vannet med tåken var stilig. Er sikkert fine saker dette.

19. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hmm... det var rart, kan det være at det er for høy bitrate for dataen din? 3981 kbps er vel kanskje litt over normalen...
    Skal laste den opp til YouTube, der skulle værtfall bitraten falle betraktelig

Edit: Mosen på YouTube: [ame]http://uk.youtube.com/watch?v=w86v-a_8p08[/ame]

20. SkeletonKey

SkeletonKey Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg sitter på en bærbar til 5 000 kroner, så man skal ikke se bort ifra det. Legg den gjerne ut på youtube, selv om kvaliteten kommer til å bli ganske så nedskalert. Gjør et nytt forsøk på å laste ned likevel. Kan hende at den funker på en annen medieavspiller.

Del denne siden