Mosen Er Ikkje Grøn - Trailer, Nå får du hele filmen på DVD!

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Hallojs, 14 Jan 2008.

1. SkeletonKey

SkeletonKey Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det blir dobbelposting her, men jeg slår til likevel. Det viste seg at det må ha vært et problem med avspilleren, for nå fungerte lyden helt fint.

Det som slår meg er at dere kanskje har en mangel på lydeffekter som ofte blir brukt i den sjangeren (pulsslag når bildet skifter, creepy musikk osv. klisjeene, altså), men du har jo skrevet at musikken ikke var helt ferdig(?) så jeg går ut ifra at det er noe dere har jobbet med. Og lyden er helt sikkert fin i filmen, som sikkert er klippet sammen på en annen måte enn traileren (det må den jo være).

Stiller meg litt i tvil til skuespillet. Det virket litt rett på sak da dialog glimtet til med sitt nærvær, men kroppsspåket ser ut til å fungere når det er snakk om å få frem redsel.

Som sagt var det visuelle veldig fint. Jeg er en av dem som ikke ser på skrekkfilm av uante grunner, men jeg gjenkjenner likevel et par ting som ganske sikkert holder seg tro til sjangeren. Det hele er sikkert en artig film. God underholdning. Men så er det traileren det er snakk om her da. Den trenger skikkelig musikk som endrer tempo etter hvert. Slik den er nå, så var det ikke særlig guffent. Ellers ser det jo bra ut.

2. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Lyden på traileren ble laget litt i siste liten, lastet ned noen effekter og la de på. På filmen har vi en egen komponist (veldig flink) som har laget musikk som tilpasser seg bildene veldig bra.
    Replikkene er kanskje det jeg er minst fornøyd med i filmen, men til å være vårt første manus så er det forsjåvidt greit.
    Det visuelle i filmen blir egentlig bare bedre og bedre jo nærmere slutten man kommer, vi var utrolig heldige med location på de siste scenene!

3. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    DVD er sendt til:
    - OlaHaldor ( 14.07.08 )
    - AlexanderOdegaard ( 16.07.08 )

4. Hallojs

Hallojs Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    *bump*

Ser gjerne at dere som får (har fått?) filmen skriver hva de synes! Det er fremdeles mulig å bestille filmen for dere som ikke allerede har gjort det

Del denne siden