Musikk/lyd til film - Trondheim - Aga Music

En tråd i 'Salg av tjenester' startet av AGAMusic, 16 Okt 2011.

1. AGAMusic

AGAMusic Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei,
    Jeg er en filmkomponist som for øyeblikket studerer musikkdesign i Trondheim. Dette studiet lar meg fordype meg innen musikk og lyd for film, og gir meg kompetanse til å levere arbeid i høy kvalitet! Jeg har tidligere gått musikklinje på vgs og har en solid kompetanse innen musikkteori og komposisjon. Jeg kan lage musikk i de fleste stilarter.

Jeg jobber i Logic Pro, og bruker lydbanker fra bla Native Instruments, som er kjent for å være av de bedre.

Jeg søker erfaring innen musikk til film og vil gjerne lage musikk til din film! Jeg kan også legge lyd til filmer i form av lydeffekter, foleys, osv.

Jeg er meget samarbeidsvillig, og vil gjøre alt jeg kan for at du som filmskaper skal få det du vil ha + det lille ekstra som løfter filmen din til ett nytt nivå.

Om du skulle trenge musikk eller lyd til din film, ta kontakt!

Du kan sjekke musikken min på: http://www.nrk.no/urort/artist/agamusic/default.aspx

Andreas Gutuen Aaser
    E-post: aga1992@online.no
    Mob: 94975025

Sist redigert: 16 Okt 2011
  2. Ryan

Ryan Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Sv: Musikk/lyd til film - Trondheim - Aga Music

Hei Aga.
    Hvis du skal overleve i denne bransjen så må du begynne med bedre samples. NI-instruments er gode, men ikke godt nok til film og media, spesielt med tanke på hvilken kvalitet klienten ønsker. Det jeg hørte av deg på Urørt var ikke dårlig, men snarere en annen retning enn klassisk filmmusikk. Passende for noen prosjekter, men ikke alle.

Dette er ikke kritikk, men snarere konstruktiv kritikk fra en som har en del erfaring innen musikk til film- og annet media.

Mvh
    Kai-Anders Ryan

3. AGAMusic

AGAMusic Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Musikk/lyd til film - Trondheim - Aga Music

Hei,
    Takk for konstruktiv kritikk, det er det man blir bedre av :) Jeg burde vel oppdatere Urørt-profilen litt, det meste som ligger der er lagd i garageband, og FL Studio :p Har nettopp begynt på musikkdesign, og har lært mye og kommer til å lære mye om hvordan jeg skal få ting til å låte bra :) Kult at du tar deg tid til å komme med tilbakemelding ;)

Del denne siden