Musikk til kortfilm om forelskelse

En tråd i 'Musikk' startet av carofline, 23 Mai 2008.

1. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Du må poste filmen når den er ferdig da =)

2. carofline

carofline Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Vi har ikke lov til å legge ut ting vi lager på skolen, så sowweh. :(

3. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kødder du???!! Det er jo mange andre her som har gjort det!

4. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Tror ikke akkurat lærerne og skolen merker at du legger ut filmen på for eksempel youtube....

5. carofline

carofline Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Det skal jeg love deg de gjør. Ble et helvetes leven sist gang noen gjorde det, så jeg tar ikke sjansen på å gjøre det.

De mener de kan bli saksøkt osv., og at det er de som eier det vi lager siden vi bruker skolens utstyr. (Tho, har vi med eget utstyr eier de plutselig det vi lager med det og ..)
    Lærerne våre er diktatorer. Er ikke vits i å snakke med de.

6. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Trenger heller ikke å snakke me de. Tror ikke de lærerne er geeks som klarer å finne videoen din på youtube. Legg den ut med et random navn, neste dag/uke sletter du den. Null problem

7. shavingronaldscar

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    I got a deal for you

I can make your entire film soundtrack. We can arrange a reasonable sum per minute of finished soundtrack, and when it's done, you will have sole ownership of the music. How's that sound?

8. carofline

carofline Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Re: I got a deal for you

I've found the music I want to use. But thanks anyway :p

9. shavingronaldscar

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    hehehe, okey dokey

maybe next time then...

10. scalaproductions

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Du kan finne gratis musik og lyder her

www.soundsnap.com .Her finner du gratis musik og lyder .Det er en lydbibliottek. :D

11. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Hahaha. De eier ikke det dere lager selv om dere bruker skolens utstyr. Høres ut som Hitler selv lever den dag idag. Drit hardt i hva lærerne sier, de har faktisk ingen rettigheter på det dere lager whatsoever.

12. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Du kan gi filmen til meg også kan jeg legge den ut på nettsiden min. Lærerene dine kan ikke nekte deg å vise hva dere har laget (hva er det da hensikten med å gjøre noe som helst hvis ikke man har publikum til det?), også kan dere sende klagemail eller hva enn dere vil, gjerne også få lærerene til å ringe og true med å saksøke meg! Bare fordi dere har brukt noens utstyr så betyr ikke det at de eier produktet, isåfall vil Sony og TDK eie en haug med amatørfilmer. Og de kan ikke eie det som er på teipen da dere har filmet dere selv, og de må ha en kontrakt, eller et godkjenningspapir som tilsier at de faktisk eier det som blir filmet av dere, eller av andre for den saks skyld, hvor det da faktisk kan ha seg at det er dere som har denne kontrakten med skuespillerene dere har brukt. Det skal en ganske solid og snodig kontrakt med skolen for at de skal kunne eie alt dere lager. Er nok litt vanligere i USA hvor det faktisk florerer penger i all form for film.

Del denne siden