Musikkvideo

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av k.andresen, 30 Mar 2012.

1. k.andresen

k.andresen Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei

Min samarbeidsparter og jeg er ute etter å få laget en musikkvideo. Musikken er pop rock basert, energisk og melodisk. Vi sater stort, og låtene holder høy standard. Den låta vi mest sannsynligvis går for i første omgang er relativt uptempo - med et veldig catchy og i ørefallende refreng.

Hvem er vi ? Jeg er musikkprodusent og låtskribent og skal ikke medvirke i videoen(e). Det skal min samabeidspartner derimot. Han er vokalist på låtene - ellers veldig scenevant / vant til å være i fokus. Vokalmessig er han på nivå med de beste her til lands, og utenlands inkludert. Take my word for it .. !

Låtene er nesten fullførte. Det mangler 1. De andre ble ferdig mastret i Abbey Road Studios i forrige uke.

Vi er i startgropa, men kommer til å satse det vi kan og klarer fremover. Men budsjettet vårt er heller labert dessverre. Og det vi er ute etter er relativt høy kvalitet til en relativt rimelig penge. ..

Vi er kanskje også på utkikk etter noen som tenker litt vinn vinn situasjon .. noen som vil opp og frem

Det var vel det. Ta kontakt hvis dette høres interresant ut. Låt previews kan ordnes.

Ja .. btw.. Vi holder til i Oslo og Hvittingfoss

:)

Mvh K Andresen

2. kgheim

kgheim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Del denne siden