Musikkvideo

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av Erik Bakk, 18 Apr 2005.

1. Erik Bakk

Erik Bakk Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei. Vi er nettopp ferdige med innspillingen av 2 singler.
    Singlene er skrevet i samarbeid med Christian Ingebritsen, og er spilt inn og produsert i London. Musikerne er i internasjonal topp-klasse, og
    singlene har svært høy lydkvalitet.
    Vi ønsker å lansere låtene i sommer, og er i den forbindelse
    interressert i å lage en musikkvideo til en, eller begge singlene.
    Vi har lite penger å investere i dette, men håper å høre fra kreative personer som kan lage oppsiktsvekkende produksjoner med små midler!

For mer info: www.erikbakk.no

Interresserte kan ringe Erik Bakk - 900 71 900

2. GeEzah

GeEzah Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Synes musikken er av veldig god kvalitet og god produksjon. Virker som dere har brukt litt penger på innspillingen, hvorfor ikke bruke litt penger på musikkvideoen også?

Hva budsjett tenker dere på?
    Det skal ikke så mye penger til idag for å hyre en profesjonell musikkvideo produsent (nedgangstid går det rykter om).

Dette er bare rykter, men hørte her om dagen at en veldig profilert norsk musikkvideo produsent ikke skal ha "mindre" enn 50 000 kr for å lage en "MTV standard" video. Selvfølgelig alt etter hva plateselskapet ditt har sett for seg.

Legger man ut 10-15 000 får man en TV egnet musikkvideo.

Anbefaler at du tar kontakt med ett par produksjonsselskaper i Bergen eller Oslo og hør hva dem skal ha for produksjonen. Hvis du sitter helt fast så kan du sende mail til BUG (www.bug.no) som holder til i Bergen. De driver vanligvis ikke med musikkvideoer men kan sikkert henvise deg til noen som gjør det. Ellers er det ett par småselskaper i London jeg kan henvise til som lager enda billigere (men av god kvalitet) musikkvideoer. Har laget en god del musikkvideoer selv, men bare lavbudsjett og laget for karaoke produksjoner etc (føler at jeg er klar for å ta på meg ett større musikkvideo prosjekt, men ikke helt sikker på om det ville være til ditt beste å bruke en debut produsent).

Ta kontakt med meg om det skulle være noe av det som var interessant eller lurer mer på. geezah@maszive.com

3. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvis det er amatører du vil ha, er det kanskje lurt å fortelle hvor du vil helst ha det filmet, eller om du tilfelle vil reise over for å filme?

Og hvilken av sangene er det snakk om? Før man kontakter deg, bør man få ideer (som passer til sangene) ;)

Del denne siden