Nøkkelhullet

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av ee95ee, 12 Apr 2012.

1. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    [video=youtube;f-Pvpxhu0Ow]http://www.youtube.com/watch?v=f-Pvpxhu0Ow[/video]

Hei igjen!

Legger ut en kortfilm jeg og to andre laget i mars :)
    Håper på konstruktiv tilbakemelding på kameraføring, kameravinkler, lyd, redigering og story;)

Jeg har brukt Canon 550D med et 50mm f/1.8 objektiv. Jeg brukte også den nye kranen min (ProAm DVC250).
    Håper dere vil se filmen vår :D

-Elias

2. MoreBrains

MoreBrains Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Sv: Nøkkelhullet

Fint klippt saman med greie kameravinklar. Lyden er skarp og tydelig. Nokre kameraføringar er fine, medan andre ikkje heilt veit kvar dei vil og derfor blir kamera "ufokusert". Altso det veit ikkje kvar det vil, og roter rundt for å finne karakterane i filmen (om du skjønner). Hitsoria er veldig enkel (for enkel), og det same gjelder forklaringa. Liker korleis du avsluttar, men bakrunnshistoria kunne fint vert litt meir interessante, samt original.

3. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Takk for tilbakemelding! ;)

4. Tron-Petter

Tron-Petter Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Veldig bra film, kult at dere fikk filme på et hotell, istedenfor dårlige scener i en garasje. Likte veldig godt historien også :] Eneste var at kameraet var av og til ufokusert, og at det virket som det måte lete litt etter hvor det skulle filme... Men ellers likte jeg filmen godt!

5. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Tusen takk for tilbakemelding! Når du sier det så ser jeg hva du mener, og 50mm'en er veldig lite presis på fokusering.. Veldig gøy at du likte den! :D

6. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Synes lyden på stemmene ble for litt for lav i forhold til musikken, kanskje spesielt i starten når han skal inn på hotellet. Er kamera periodevis kjørt med autofokus? Kunne virke slik, etter som fokusen skiftet litt ukontrollert frem og tilbake. Storymessig litt enkelt og tynt. Iblant fine stemninger og noen interessante kameravinkler. Kanskje kunne stativ med fordel vært brukt på flere av dem. :) Lykke til med videre produksjoner! :)

7. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Tusen takk for tilbakemelding, mr. Lee :) Har ikke brukt autofokus, men jeg er enig i at det ser slik ut..

8. DovydasMiliauskas

DovydasMiliauskas Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Må gratulere deg med Qpris! :D Likte filmen din veldig godt, så du fortjente uten tvil å vinne :)

9. SimonBogdan

SimonBogdan Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Likte filmen godt! En ting jeg la veldig merke til var at etter du hadde lagt på "cinemabars" eller hva det kalles, så ble noen av utsnittene litt rare og noen ting som blant annet hoder ble kuttet av på merklige steder. Men ellers var det en bra film!

10. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Tusen takk! Veldig kjekt å høyre :D

11. ee95ee

ee95ee Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Takk for tilbakemelding! Jeg forstår godt hva du mener, og ser at det må jeg tenke på videre :)

Del denne siden