Nettside

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av -Tommy-, 6 Jan 2008.

1. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg vil på det sterkeste anbefale www.domeneshop.no. Brukt dem i flere år og ingen problemer. Så lenge folkene som bruker nettsiden også er i Norge, hjelper det meget at serverene står i en norsk vaskegang. De har flott og fint oppsett på nettsiden sin og med link til noe som heter "fullstendig prisliste". Da slipper du også masse idioter som vræler av seg hvor dårlig noe fungerer og hvor bra noe annet er. Det blir som å velge Linux, så er man Sveits i krigen mellom Apple og Microsoft.

2. jaran

jaran Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nå vræler du jo selv om at dette er bra, og jeg er enig. Har god erfaring med domeneshop.no.

3. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg har ingen erfaring med noen andre webhotelleverandører, så det blir ikke like mye vræling som hvis jeg skulle hyllet domeneshop og pisset på one.com eller hvem enn. Men jeg vil aldri gå inn i en detaljrik vrælekonkurranse. Jeg er fornøyd med domeneshop og vil på det sterkeste anbefale det siden det er det jeg bruker og er det eneste jeg har brukt. Så mye dritt som har kommet frem om de andre leverandørene dere har nevnt er det forståelig hvis verken Tommy eller noen andre går for disse.

EDIT:
    Må bare påpeke at de mest diskuterte trådene på dette forumet ikke omhandler film. Hva faen er det folk er her for egentlig? Bare for å krangle?

4. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Pga kontrollpanelet og mulighetene man har til å gjøre ting med sitt eget domene/hotell. Kontrollpanelet til One er helt strippa for muligheter, mens hos ServeTheWorld har man et skikkelig BRA kontrollpanel, total kontroll over domenet. Legge til flere ftp-kontoer, subdomener, databaser+++ Det er kanskje for de mer avanserte som krever mer enn de fleste, men One.com gir meg ikke de mulighetene jeg ønsker, og basert på det, vil jeg ikke anbefale One.com med mindre man virkelig MÅ ha det så pinlig billig som mulig.

5. nilsjnesse

nilsjnesse Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  6. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kontrollpanelet ServeTheWorld bruker, heter H-Sphere, kom jeg på. :)

7. mott

mott Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Uff, her var det mye offtopic så slettet/ryddet opp litt.

Har selv god erfaring med www.servetheworld.net hvor jeg har hatt webhotell i 4 år nå.
    Bra hastighet, god kundeservice, og som Ola sier så har de et veldig bra kontrollpanel.

8. Andersius

Andersius Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Vil anbefale one.com for server. Og squarespace.com for å lage nettsidene online (hvis du ikke hadde noen bakgrunnskunnskap i nettsider). Du kan lage veldig enkelt bra nettsider der, og du kan også kjøre nettsiden du lager på squarespace.com på ditt eget domene.

Anders

9. Skogslarve

Skogslarve Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    www.piczo.com er enkelt og greit, og du kan deretter skaffe domene :)

Del denne siden