Nike xvid

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av JAG, 6 Nov 2003.

1. JAG

JAG Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg syntes musikkvalget var bra. Renheten i bildene også, ikke for mye stuff i bakgrunnen. Slow-motion sparket var råbra, selv om jeg reagerte litt på at ballen dro med seg bakgrunnen. Kanskje det hadde gått an å rendret ballen istedet? Det at rollefiguren drar med seg bakgrunnen spiller ikke så stor rolle, for man har oppmerksomheten rettet mot ballen som faller - det tok meg et par visninger for å se at du hadde gjort det samme med rollefiguren. Likte også bølgeeffekten i veggen. Timingen på musikken og bildene var veldig bra!

Hvis jeg allikevel skal nevne noe: Fargemetningen i bildene var supre, unntatt for et par klipp som hadde altfor mye farger - når han reiser seg opp og når han slår til ballen. Kles-stativet i bakgrunnen på et klipp roter litt til i bildet.

Ellers håper jeg at jeg etterhvert skal klare å lage like bra kortfilmer som deg!

2. Hanasand

Hanasand Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Visste ikke om denne delen av forumet jeg 8)

Takk for tilbakemelding! Er enig i det du sier angående de varierende fargeprofilene og problemene med nedslowing samt. ballen som hverken er modellert eller teksturert, det hele ble litt halvhjertet :wink:

Del denne siden