Nikon d300 nyy batteri

En tråd i 'Video DSLR forum (digital single-lens reflex camer' startet av Jespe, 1 Jul 2010.

1. Jespe

Jespe Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei! Jeg har fått brukt Nikon d300 og nå må jeg kjøpe et nytt batteri. Har sett litt på mytrendy og har funnet disse to:

Originalt Nikon EN-EL3E Batteri - 1500mAh
    Kompatibelt Batteri Nikon EN-EL3E - Li-Ion - 1300 mAh

Et originalt og et kompatibelt. Mitt spørsmål er: hvilket skulle jeg kjøpe? Kan et uoriginalt batteri skade kameraet? Det er stor forskjell i priser....

Takk på forhånd!

Sist redigert: 5 Jun 2014
  2. lassetvedt

lassetvedt Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    en kompis av meg driver å handler billige batterier på sånn nettsted fra england, det kan virke litt jalla for navnet på batteriene er ikke så kjent, men de har like lang levetid som de vanlige fra nikon/canon, jeg har ikke internett adressen nå, men vis jeg får tak i han, så skal jeg poste den ;)

3. lassetvedt

lassetvedt Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    www.dealextreme.co.uk selger de BILLIGE batterier som varer like lenge som standar batteriene til canon/nikon, som nevnt de heter bare noe annet ;)

4. litestorm

litestorm Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Heihei, kompis av Lasse her :D

Har handlet to batterier fra dealextreme til mitt Canon 500d, og kan med hånden på hjertet si at de funger NØYAKTIG like bra som Canon's egne batterier, og den ENESTE forskjellen er at de er laget av en annen type (grovere) plastikk og det står ikke "Canon" på dem.
    Jeg fikk batteriene etter ca 1-2 uker, i fin bobleplast :) Du kan lese anmeldelser fra andre folk på DealExtreme på produktene, og der er alle kjempefornøyde og alt er sommerfugler og regnbuer :D
    Anbefales på det aller, aller sterkeste!

Del denne siden