Noen i østfold ommrådet som lager/har lyst til å lage film ?

En tråd i 'Generelt' startet av christoffer, 30 Jul 2012.

1. christoffer

christoffer Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei, vi er to gutter på 19 år fra Fredrikstad som søker noen å sammarbeide med på diverse film prosjekter.
    Så da lurer vi på om det er noen i nærheten (østfold/oslo) som kunne tenke seg å lage film ?
    Er interessert i alt innenfor film og video, så om noen trenger help til egene produksjoner eller har lyst til og sammerbeide om nye prosjekter
    så ta gjerne kontakt med meg på mail. Christoffer@netron.no

Litt info om hva jeg/vi kan bidra med...
    Jeg jobber som lærling hos Netron | The Digital Creative Agency og driver for det meste med alt innen film,3d og grafisk.
    Har også en del utstyr som feks. Panasonic AG-AC160,2 stk Canon 550d med diverse tillbehør og litt lyd og lys utstyr.

Mvh
    Christoffer Hansen

2. mrlee70

mrlee70 Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Sv: Noen i østfold ommrådet som lager/har lyst til å lage film ?

Violence Productions og 3F skal lage en kortfilm i Oslo den 10-11. august. Det er en kampsportdrevet film, og vi kunne trengt noen lydfolk, evt. om dere kan bidra på annet vis også, så er det bra. :) Ta kontakt isåfall på post@violenceproductions.com

3. christoffer

christoffer Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Noen i østfold ommrådet som lager/har lyst til å lage film ?

Har et lite filmopptak selv den 11 august så det passer dessverre dårlig akuratt da. Men takker for tilbudet, bare å si i fra vist det trengs hjelp en annen gang.

Del denne siden