Noen som kan lage en GRATIS intro til meg?

En tråd i 'Introer og logoer' startet av Migla, 22 Aug 2008.

1. Migla

Migla Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Noen som kan lage en GRATIS intro til meg?

Tusen takk!
    Endelig greide jeg det .

Noen fler som vil prøve seg på en intro?

MAN TRENGER IKKE FØLGE NOE I TRÅDEN. LAG HELLER EN ENKEL :D

2. skrekkarkivet

skrekkarkivet Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Øhhh... unnskyld meg... men ber du om ennå en intro når OlaHaldor faktisk har laget en til deg?! ???

Tror du gjør lurt i å tråkke litt forsiktig nå. Flere har i posten gitt deg hint og vink angående måten du kommuniserer. Når Ola bruker tid og maskinkraft på å gjøre en jobb for deg GRATIS, syns jeg du er frekk som ber andre prøve seg.

S.

3. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Jeg mener ikke å tråkke noen på føttene, men når man ber om å få noe gratis, må man også "betale prisen" at det går utover kvaliteten på produktet. Flere ting gjorde at omstendighene rundt meg i dag tillater det at jeg kunne ta meg tid til å knote og bruke bittelitt tid på det.

Dersom du ikke blir fornøyd med det andre lager for deg gratis kan du gjøre en eller flere av følgende
    - Inngå et kompromiss med deg selv og godta det du får på tross av kvaliteten
    - Skrape sammen noen kroner slik at noen vil ta seg tid til å gjøre det skikkelig for deg
    - Lære deg det du trenger å vite for å lage det selv

Jeg skal ikke på død og liv tvinge deg til å bruke den - men enn så lenge har du i alle fall den, use it or not. Prisen for en så kort logo-animasjon (dog i vanvittig bedre kvalitet) koster deg ikke mer enn lisensen til LightWave, programmet jeg utelukkende jobber i med 3D animasjon. Og har du det programmet, er det ingen grenser for hva du kan lage - og som alltid - kunnskap er makt.

4. Migla

Migla Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

Ye.

Men, åssen sletter jeg emnet?

5. An10Bill

An10Bill Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55

HEHE - Helt enig med deg..... Om man skal ha noe gjort av andre, gratis, så får man takke og bukke for det man får..... ikke kreve mer! - Kan ikke forvente at folk stiller fritiden sin til disp i 3 uker og 160timer med rendering for nothing.....

--
    An10Bill

Del denne siden