Noen som kan lage storyboard for oss?

En tråd i 'Kjøp av tjenester (annonser)' startet av Mediumfilm, 1 Apr 2009.

1. Mediumfilm

Mediumfilm Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Hei, og god dag. Vi er en gruppe ungdommer som skal stifte vårt eget produksjons firma "Medium Film" Og nå holder vi på med en spillefilm, blir en slags Ungdoms thriller. Innspillingen vil foregå i sommer, og vi er i kontakt med orofilm som vil Distribusjonere filmen våres på Norske kinoer. Men vi trenger litt hjelp til storyboard teining? Noen som er inntrisert og teigne et storyboard til oss? (Ca 60-90Min)
    Send meg et brev.

Daniel Evensen

2. Frosk

Frosk Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Fått distribusjonsavtale FØR filmen i det hele tatt er ferdig? Jeg må bare si: JØSS! Og i tillegg til skal den vises på norske kinoer? Jeg trodde de var skikkelig skeptisk til hva de viser...ikke vondt ment, men det er jo nok av filmer som står i kø for å bli vist på lerretet.

Har dere ikke laget film før (mer enn bare lekt med kamera), er vel kanskje en hel spillefilm å satse litt vel høyt, vil jeg tro. De store skaperne innen bransjen har som regel begynt med kortfilmer o.l før de går løs på den helt store filmen.

Men selvfølgelig ønsker jeg dere lykke til ;)

Hilsen Frosk

3. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Tror ikke du finner noen som gidder å lage et storyboard for en 60-90 minutters film, uten å ta seg godt betalt for det... Det er mye arbeid, og dessutten er det en jobb fotografen og regissøren burde gjøre ilag. Det er tross alt deres idéer som skal visualiseres.

4. Blaasmo

Blaasmo Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Jeg er imponert over ambisjonene. Må nesten bare ønske dere lykke til!

Kan jeg spørre hvor gammel dere er?

5. Oceanstudio

Oceanstudio Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Å laget et storyboard er noe dere selv burde ta dere tid til siden det er deres verk.

Gå sammen gjerne ressigøren og fotografen å start og forstill dere hvordan det skal se ut. Dere trenger ikke tegne mere avansert en pinnemennesker.

Lykke til :)

Del denne siden