Noen spørsmål om Adobe After Effects

En tråd i 'Programvare' startet av spetwols, 26 Aug 2008.

1. spetwols

spetwols Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Noen spørsmål om Adobe After Effects

thanks ! Men når jeg ikke har adapter. da kan jeg redigere med gussian blur så jeg får fokus på en ting. åssen merker man av det man ikke skal ha i gussian blur ?

2. guitareirik

guitareirik Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Du kan for eksempel lage et nytt adjustment layer, og så legge til blur på det. Etter det kan du bruke "pen tool" til å lage en mask på det layeret.

3. spetwols

spetwols Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Hei. laget en video nå. som dere ser skal jeg ha somd et er på den første videon ! min er den andre der ! ved time greie der

Her er linken : [ame]http://www.youtube.com/watch?v=1WaGQQ36hhU[/ame] Håper dere skjønner nå da :p

På den første får han hele time linja til videoen . mens keg får den over hele der med bare litt av filmen :S

Er fra :
    Hei.. har møtt på ett nytt problem nå. inne på after effects. på time linja. fant bilde på google : http://images.digitalmedianet.com/2007/Week_33/e0ym5t22/story/adobe after effects 8.0001.jpg

den linja der man ser filmen linja og kan dra den pila over osv. når man legger inn filmen der. så blir den over hele. åssen får man den til å bli mindre. frks når jeg legger en ett klipp . så får jeg bare med litt av klippe. også vist jeg tar time remendig eller noe så ser jeg ikke de skeive 4 kantene på hvær sin side. er bare på venstre sia. åssen fikser man det. det er ikke den der man velger hvor nærme man vil se. håper dere skjøner hjva jeg mente !

4. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Kanskje fordi composisjonen din er for kort for klippet? Du går inn i composition settings som Guitareirik sa. Der endrer du hvor lang composisjonen skal være

5. spetwols

spetwols Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Haha ! Hjertelig takk !! Fikk det til :D :D

6. spetwols

spetwols Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Dere vet efffecten som heter cc particle world. når jeg skal ha opp den. så kommer det opp alt det gniste på en måte..
    Så kommer det opp noe som hetrer floor. det kan man abre fjerne. men når jeg åpner cc particle world så kommer det opp et grønt kryss over hele . åssen fjerner jeg det ? om jeg lagrer filmen sånn så blir krysse med på filmen : S

7. pylon

pylon Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

endre fra preview til final... i plugin/filter settings

Del denne siden