Noen værså snill å lage intro??

En tråd i 'Introer og logoer' startet av sneja, 1 Sep 2008.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. sneja

sneja Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hei folkens!!

Jeg har lenge prøvd å få tak i en intro til filminga mi og jeg har prøvd forskellige programmer uten og lykkes... Så kan noen vær så snill å lage en intro for meg?? Jeg vil gjerne ha noe natur lyn, vind ,snø og noen kraftige lydeffekter hadde vært toppers! Dere kan gjerne ta noe dere har gjort før å legge inn Jens Productions istendefor!

Tar med glede imot alle forslag!

2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Noen værså snill å lage intro??

I really can't help myself.
    Er det virkelig det eneste dere tenker på? Intrologoen til det falske firmaet deres med engelsk navn som lager norske filmer med engelske titler? Hvorfor er denne så mye viktigere enn filmen? Jeg kan ikke fitte og begripe at folk skal mase så mye etter en intro. Også til firmaet? Forståelig om det var til selve filmen, da dette vil gi publikum noe. Et sterkt gripende anslag med mye snodige effekter alla Kaldt Blod del 3 - Hevnen er Bitter må da være mye mer verdt en lynnedslag og dundrende lydeffekter som har absolutt ingenting med filmen å gjøre? Det er jo ikke kunnskapen det står på, man må ikke kunne After Effects eller noen som helst andre banale programmer for å kunne lage en intro. Man må ha kreativitet. Og hvis man ikke har kreativitet nok til å kunne fikse en simpel liten logo kan man like gjerne slutte å lage film. Folk kommer ikke for å se "SVADA PRODUCTIONS". De kommer for å se filmen. Det er ikke som om jeg gleder meg til å se 20th Century Fox introen. Jeg storkoser meg heller ikke når Troublemaker Studios eksploderer over skjermen. Jeg vet jo allerede hva jeg har tenkt å se, det skjer ikke helt plutselig at jeg ser en tilfeldig film uten å vite hvilken det er. Om det skulle skje så er det fordi jeg kommer inn midt i filmen, og da er introen long gone og vil bety nada for meg om den var i svart-hvitt eller flimrende grønt. Hvis jeg etter å ha sett en film sier "Dæven døtte så bra logoen til produksjonsselskapet var", så sugde nok filmen så innmari mye at jeg kun husker navnet for å unngå å se flere filmer av dem.

Jeg vil oppfordre alle der ute som lager film til å fikse intrologoen med noe som ikke er generert på en datamaskin. Man kan risse det inn i et tre, skrive det med blod eller urinere logoen i snø.

3. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Enig i masse her. Enten gjør som Dahl gjør eller lær deg After Effects, bruk trialen vis du ikke har råd. Så vær kreativ. Likte forresten den urin i snø løsningen.

4. THX

THX Lt. Commander

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125

Litt enig as well, selv om jeg liker å hjelpe til for folk som kunne trenge hjelp. Men faktisk om jeg hadde sett Le Grand åpnings intro sekvensen og så hopper det bort i fjasete dv kvallietet, camera mic lyd og dårligt skuespill hadde jeg følt meg litt snytt. Men om en faktisk klarer å få dette til å bli en "ting" i produksjonene dine og bygge hele filmen eller showet for den del på det, så er det et pluss. Godt eksempel på dette er Cinemassacre's AVGN.

5. Tom

Tom Administrator
    Forumleder

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    135

Hold dere til topic.
    Jeg er forøvrig litt enig i Daniel Dahl.

Om man trenger hjelp til deler av produksjonen av en logo/intro eller tilbakemeldinger på en som er delvis eller helt ferdig så er dette stedet å få hjelp.
    Men synes ikke det blir riktig å be andre gjøre all jobben i denne kategorien.

Det innledende tråden her skulle kanskje vært flyttet til "Kjøp av tjenester (annonser)"-kategorien.

Denne tråden stenges.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden