Ny film fra Floppy Studios!

En tråd i 'Reklame !' startet av Actima, 18 Okt 2003.

1. Actima

Actima Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ny film er på veis fra Floppy Studios. Filmen heter Badderlands og traileren kan lastes ned i WMV format her: http://www.cineshire.com/public/Bad_trailer.wmv

Selve release datoen for filmen er ikke bestemt enda. Den er ferdig redigert og alt er klart, men jeg har ikke noe sted og legge den ut, men vi jobber med saken og den vil sansynligvis legges ut både i WMV-format og DVD-ISO.[/url]

2. ku

ku Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Gleder meg. Det var en kort trailer, men fikk et inntrykk av kvalitet. Kult med voksne skuespillere og. Det blir liksom ikke så gutterom produksjon da. Si fra når den er klar for nedlasting!!

3. Tom

Tom Administrator
    Forumleder

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    135
    Helt enig med ku..
    Det gjør seg meg godt voksne skuespillere... Blir liksom mer seriøst med en gang.
    Traileren forøvrig var bra den.. Bra kameravinkler og scenery.

Litt minus med at det er vanskelig å høre nøyaktig hva de sier.

Bakgrunnsmusikken skaper god stemning.

4. Actima

Actima Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Takk for hyggelig tilbakemelding!

Takker for positiv tilbakemelding!

Når det gjelder lyden, kan hende dette har med at jeg noensteder brukte kameralyden når jeg redigerte traileren, på filmen bruker jeg ikke kameralyd noe sted.

Musikken jeg brukte på traileren er skrevet av Justin R. Durban (www.edgen.com) som skriver mye musikk som egner seg for film, i tillegg til at han gledelig lar hvem som helst bruke musikken hans til film produksjonene sine. Jeg brukte også han i traileren til Lan Brothers, som kanskje ligner litt for mye på denne traileren.

Uansett, musikken jeg bruker i selve filmen er komponert spesielt for denne filmen av en Japansk komponist, Tsutomu Tagashira.

Forøvrig er også manuset skrevet av en amerikansk venn av meg, Walter Conley. Det er kanskje det som gjøre filmen litt spesiell, nemlig at den er skrevet for område der han kommer fra, nemlig California i USA, og når du spiller inn en sånn film mitt oppi huttiheita (lord of the rings landskap kaller jeg det) en plass på vestlandet...blir det litt spesielt ja.

Floppy Studios er allerede i gang med planlegging av neste produksjon:p

5. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dette ser (og høres) veldig spennende ut! Hold oss oppdatert!

6. Actima

Actima Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    ! Tilbakemelding på Badderlands!

Hei! Som dere kanskje har fått med dere er filmen nå lagt ut på forumet. Stor takk til Tom fra Pointless films for dette!

Jeg lurte bare på hva dere synes om filmen, og tar imot kritikk i både positiv og negativ retning med stor takknemlighet.

Øystein

7. kjetilr

kjetilr Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    må-gå-til-download-seksjonen-med-en-gang

*poff*

8. Rocambole

Rocambole Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    En del småtteri rent teknisk, som skrivefeil i tekstingen, men i det store og hele en bra amatørfilm. Hovedinnvendingen er antagelig selve tittelen - "Badderlands" - som er uforståelig, siden ordet "badder" ikke eksisterer på engelsk.

Del denne siden