Ny filmproduksjon

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av filmkameratene, 27 Des 2012.

1. filmkameratene

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei, jeg og filmgruppen min skal lage en mobbefilm, men denne gangen skal vi prøve å få ideer fra dere så det blir litt annerledes enn det vi pleier å lage, så kunne dere komme med ideer på denne tråden så skal jeg lage noe av det til manus :)

2. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Ny filmproduksjon

Top of my head... sikkert fordi jeg allerede har sett det, men noen som mobber fordi de er redde for å bli mobbet hvis de ikke blir med å mobber. Mulig det heter gruppepress...

Noe jeg ikke kan huske å ha sett er hvor gøy det er å mobbe andre. Hvor morsomt man kan ha det på andres bekostning. Mye morro med det som det gjerne kan lages film av. Føler dog at mobbing er noe tilpasset personen, kan ikke forklare mobbing uten at man har en dyptgående karakterbeskrivelse. Selv ble jeg kalt "dama" da jeg gikk på barneskolen. Dette fordi jeg ikke klippet neglene spesielt ofte og endte opp med lange negler. Lange negler er fint å ha for å skrape og kutte opp folk som mobber... ikke at det egentlig hjelper så mye, ender bare med mer mobbing. Nå som jeg er en eldre herrekar så viser det seg jo at å klippe neglene er for homser og femi-klatter. Ekte menn bruker neglene til arbeid slik at de naturlig skrapes ned. :)

Del denne siden