Ny reklame Noroff, Hva syns dere?

En tråd i 'Reklame !' startet av Robert Erstad, 20 Feb 2008.

1. Robert Erstad

Robert Erstad Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Reklamefilm produsert for Noroff Instituttet. Alt arbeid er gjort av studenter ved Noroff Film &; TV 07/08

Hvis den blir godt likt av markedssjefen for hele instituttet så blir den vist på kino i 6 uker :)

Så her får dere en smakebit eller førpremiere om du vil ;)

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=1IqoqDDVSoU[/ame]

Kravene for denne videoen var at det skulle være OneTake (altså, ikke noe klipp i hovedbilde, en hel kameraføring). Den skulle også bli 30 sek, inkl tekstplakat.

Kom gjerne med tilbakemeldinger om hva dere synes om videoen.

2. StianSvendsen

StianSvendsen Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ganske stilig.
    Men savnet litt mer flyt.

Og syns slutten ble litt rar.

3. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
    Syns ikke det ga noen mening jeg. Btw, damen ser inn i kamera en gang. Det er fy-fy

4. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Den er OK. Den ville vært en sånn "ha-ha---ha" når man sitter i kinosalen og skal se film, kanskje et emne for en løs samtale de neste 10-15 sekundende, og så ville jeg glemt den.

Ville ikke gått inn på noroffs nettsider eller blitt mer interessert i det, ut fra det klippet der. Men det er nå meg. :)

5. Ustabil-Andreas

Ustabil-Andreas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Nei, veldig komplisert symbolikk i bruk her. Tror man må være meget intelligent for å plukke opp meningen.

Sånn ellers syns jeg den var helt grei. Ikke styrtelig morsom, men den fungerer jo forsåvitt som er reklamefilm. Kunne sett litt proffere ut sånn så man fikk et skikkelig bra intrykk av NOROFF.

6. Robert Erstad

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hun ser faktisk inn i kamera 2 ganger :)

Takk for tilbakemeldinger, kom gjerne med flere:)

7. Jestorius

Jestorius Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Dårlig regi! Hun skulle se rett i kamera hele tiden, fordi hun er fin! Beste i hele filmen faktisk. Hvis dere har en sjanse å lage en remake, da skulle dere gi henne en sjanse å være dominerende på skjermen.

Ellers, hvis det ikke er for sent og det er fortsatt en sjanse å gjøre endringer, da anbefaler jeg å ha en avslutning hvor regi sier "Takk" - og kamera viser staben rundt settet før logoen kommer inn. Da har filmen en mening. Slik det er idag er filmen mere en raklame for amatør theater enn medie gymnase.

8. Robert Erstad

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hehe smak å behag.

Men det er altså ingen som merker at det er dubbet? det er et godt tegn:) av alle 100 som har sett den har ingen kommentert det. så det tar jeg positivt.

Ja det er alltid mye som kunne vært gjort anderledes. problemet på disse skole prosjektene er tiden. vi hadde 1 dag å filme dette på, og da INGEN mulighet for å filme det på nytt før deadline. så er vanskelig

9. Jestorius

Jestorius Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Fra min del kunne lydsporet gå baklengst dersom dere fjerner pulten som dekker henne... hehe

Bra bubbing.

10. Merola

Merola Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
  11. SkeletonKey

SkeletonKey Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det jeg fikk ut av filmen var at hans lidenskap ikke passet sammen med vanlige damer, så han burde heller sjekke opp noen som går på Noroff. Men det er bare meg, da. Virket en smule usaklig.

(Merola sin har jeg faktisk sett på kino og den var veldig artig).

12. WoieH

WoieH Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  13. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Noroff nr. 1: Denne reklamen ville absolutt ikke gitt meg noe insentiv til å sjekke ut Noroff. Synes den ser hjemmelaga ut. Skuespillet blir ganske platt, og hele flyten er kjedelig. Idéen er i utgangspunktet god, men den kunne blitt dratt lengre og dermed gjort interessant. Han burde f.eks vært mye mer "smooth talker". Dratt kjente filmreplikker som hu dama synes var sjarmerende, før han begynner å bli så drøy at hu ber han stikke.

Noroff nr. 2: Dette er en mye mer original og kreativ løsning, har virkelig klart å gå inn å lage noe man ikke har sett før. Stilen er gjennomført og god, det overdrives ikke, man skjønner absolutt hva som er greia uten at det forklares med masse unødvendig storytelling. Good job.

14. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Froskemannen var morsom! Men en del av opplevelsen ble ødelagt av en filleting som at et ord ble delt opp i to linjer. Skal det ikke gå på kino? Da kunne den teksten fint vært skalert ned for å få "lidenskap" på èn linje.
    :roll:

15. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Jeg tror det er sånn Noroff har laget den typoen. Har blitt brukt på plakater og slikt også... så tror det er tilsiktet.

16. OlaHaldor

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Det gir jo et merkelig uproffesjonelt preg. "Less is more" - i denne sammenheng "less order - more unsatisfaction" ?

17. MrJonez

MrJonez Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    FIN! Nydelig filmet og ikke minst dritmorsomt! :D

18. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Tja, Ole, det er mulig... Det er (var hvertfall i fjor, når de brukte det på plakater rundt i byen her) veldig trendy med sånn type typografi. Praktisk eller ei, så er det design.

19. Merola

Merola Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Ang tekst plakat på slutten, så er jeg enig med Ola, liker ikke orddelingen, så orginalt retta jeg på det, og la det inn på en linje, men Noroff ville ha den lik som allt reklamemateriell (noe som er forståelig) men er beregnet for A4 format, og ikke 16:9, hvor det hadde passet mye bedre på en linje.

Reklamen var en ganske morsom prosess å lage, filmet i en kjeller, i kirken som er nabobygget til Noroff i stavanger. hadde totalt 3 takninger, hvor den første var en morsom affære, da vi hadde skrudd gipsplaten litt for godt fast, den gikk ned, og takningen ble fin, men stakkars dykkeren (som forøvrig og var produsenten av filmen) fikk seg et godt slag i ansiktet, som hovnet opp :)

20. Hewstad

Hewstad Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Ny reklame Noroff, Hva syns dere?

Den mannlige skuespillern var god i starten, helt til han "tok av" for mye, og som sagt så ble slutten litt rar.

Del denne siden