Nye videoer i portfolioen

En tråd i 'Reklame !' startet av OlaHaldor, 7 Aug 2009.

1. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har endelig fått somla meg til å lagt ut noen videoer. Mer kommer, etterhvert...
    Alle klipp kan sees her.

Design, animasjon og authoring av DVD
    Et bilde for å gi et inntrykk av hva authoringen gikk ut på med scripts, stories, etc..

Grading av "Gutten og Monsteret", 15min kortfilm skutt på XDCAM HD

Grading av "Then You'll See", musikkvideo for gruppa LAMA, ~4min, skutt på 2K RED RAW

glemte jo selvfølgelig å ordne link...

Sist redigert: 7 Aug 2009
  2. cmfossum

cmfossum Ensign

Liker mottatt:
    1
    Poeng:
    125
    Hva skal man si?? It's brilliant! Sinnsykt bra jobba som alltid Ola!

Pirkings sier du? Bildene til LAMA er sinnsykt fine, spesielt i nærbildene! Det kalde looken kler stilen, du får vakre ansikter og spesielle hudtoner av det. I totalen synes jeg det blir litt flatt og grått og ikke samme kalde følelsen.

Gutten og monsteret er også fantastisk gradet, og du har fått utrolig mye fint ut av materialet. Jeg synes de har lyssatt veldig fint med unntak av de aller mørkeste scenene, der synes jeg det blir for mørkt.

Som sagt, PIRK! Du er rå! Gleder meg til vi kan bruke deg på musikkvideo ;)

3. OlaHaldor

OlaHaldor Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Thank you, Sir!

Jeg har fått samme tilbakemelding som du kommer med her ang at det er for mørkt på noen klipp i "Gutten og monsteret", disse skal rettes på, er bare snakk om to-tre klipp alt i alt, så det er jo overkommelig.

Totalen, som i alle klippene? Eller totalen med hun i beige trenchcoat? Hvis det er sistnevnte det er snakk om hadde jeg dessverre ikke RAW-filer på dette, da dette er, og ble levert som en composite av jenta og bakgrunnen, så mye ble tapt i den prosessen. :(

Del denne siden