One-man show. Trenger hjelp til en idé.

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av Bandidos Pelle, 15 Okt 2004.

1. Bandidos Pelle

Bandidos Pelle Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg lurer på om noen her er i besittelse av en god idé, fordi vi har et Kunst og Håndverk prosjekt på skolen hvor vi kan lage hva vi vil, og jeg har tenkt til å lage film. Jeg lurer på om noen vet hva jeg kan lage. Jeg skal være hovedpersonen, men kan uten problemer skaffe en eller to personer til. Men, som sagt, det skal helst være så få som mulig, om mulig, kun bare meg og en kameramann.

Så, siden min fantasi er like god som en skrellet potet, ber jeg dere vennligst om innspill. Skriv noen forslag, takk.

Jeg benytter anledningen til å hilse til alle på forumet, som dere sikkert ser er jeg ny.

(Lager filmer ellers, så jeg er ikke helt nybegynner, men har ikke noen idé. :? )

2. mott

mott Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    hmm......Bandidos pelle er en datanerd som prøver å hacke pentagon.
    Eneste problemet er at hans "SNILLE" tvillingbror <ROLF> jobber for FBI og prøver å stoppe han.
    Det blir litt slossing og bandidos pelle dreper broren med en binders :wink:
    Til slutt kommer han seg inn på en side som heter www.hackpentagon.com
    og han greier å ta over pentagon.
    Han blir medlem av al quida og ødelegger hele jorden med atombomber (bandidos pelle er den eneste som overlever)
    Så angrer han, og legger seg for å sove.
    Han våkner 200 år senere og finner ut at han er i et romskip.
    Så blir han gal.
    Han finner en tidsmaskin og reiser tilbake i tid.
    Og alt blir i orden til slutt.

UFF, trur jeg kjeder meg :roll: er syk (influensa) :(

3. Bandidos Pelle

Bandidos Pelle Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Heh, er også syk, men tror ikke det er grunnen til min mangel av kreativitet.

Altså, jeg tror ikke læreren ville likt historien, selv om jeg tok hele tankegangen bak det med en klype salt, så jeg lurer på om noen har gjort noe lignende.

Må ikke bare action, det kan også være dokumentar, humor eller noe som helst. Hva som helst, her får alle manusinteresserte frie tøyler, og jeg legger byrden min på deres skuldre. :p

Nei, bare tuller, har dere en god idé, så ikke nøl med å skrive her. :wink:

4. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Se på film, les bøker, spill dataspill!

Lag en film som er basert på en av dem ;) Det er slik Hollywood gjør for tiden - de går tomt for ideer, hehe

Del denne siden