Selges Panasonic ag-ac160 med vidvinkel/fisheye selges

En tråd i 'Selges/kjøpes' startet av christoffer, 1 Okt 2012.

1. christoffer

christoffer Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei, vurderer å selge mitt Panasonic AC160 som jeg byttet ut min canon 550d med. Men i å med kamera er så stort og litt tungvindt å ha med overalt så har jeg funnet ut at jeg vil gå tilbake til dslr.
    Tenkte da å legge det ut her før jeg legger det ut på finn.

Kamera er brukt mest til filming av skateboarding, så det følger med et opteka 0.4x fisheye som passer perfekt til dette kamera uten å gi vignette. (følger også med en spacer som gir et litt bredere bilde med en liten vingette)
    Har også brukt det til noen få film jobber og er utrolig fornøyd med kamera.

Firmware er oppgradert så kamera kan filme i 1080 50p, noe som er veldig kjekkt.

Det følger da med:
    Opteka fisheye 0.4
    2 batterier og 2 ladere
    Regntrekk til kamera
    Audio-technica camera mic
    32 gb SD minnekort

kamera er kjøpt fra Panasonic AG-AC160 AVCCAM HD Handheld Camcorder AGAC160PJ B&H

Legger ved noen bilder, er uten sun shade og regntrekk. men det følger med.
    Kamera er brukt frem og tilbake i 4-5 måneder og det er noen få riper i kamera pga det har ligget inntil batteri i sekken, men ellers er det så godt som nytt.

Pris er fortsatt litt usikkert, men tar i mot alt av bud over 15 000.

Vis vedlegget 280 Vis vedlegget 281 Vis vedlegget 282 Vis vedlegget 283 Vis vedlegget 284

Så om noen er interessert så ta kontakt med meg på christoffer@netron.no om du har noen spørsmål eller har et bud å gi på kamera.

Hilsen
    Christoffer

Del denne siden