Particle Illusion

En tråd i 'Visuelle effekter' startet av barnetv, 7 Apr 2004.

1. barnetv

barnetv Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Hei,

Jeg har lastet ned en demo av programmet Particle Illusion, men finner ingen crack eller full versjonjavascript:emoticon(':lol:'). Er det noen som har en full versjon de vil dele? Hvis ikke lurer jeg på om det er noen andre slike programmer som funker fint til Vegas Video.

Hilsen

BarneTV (bare et nick) :lol:

2. Chandler

Chandler Administrator

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Her på Norsk Amatørfilm Forum oppfordrer vi ikke til piratkopiering. Derfor ser vi helst at det ikke blir postet slike poster som denne. Hva som foregår utenfor disse foraene bryr vi oss derimot ikke med.

3. barnetv

barnetv Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Jeg beklager! Det jeg lurte på var om det fantes noe program likt Particle Illusion som enten ikke er alt for dyrt eller gratis. Det kan ha blitt misforstått. Jeg ønsker et program som kan lage fete effekter til amatør filmer. Flammer, eksplosjoner, røyk o.l

4. Chandler

Chandler Administrator

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Du kan faktisk laste ned gratisk stock-footage hos Demolition Films og du finner sikkert noe brukbart.

*klikk her*

Ellers vet ikke jeg om noen gratis-programmer som gir samme effekter som Particle Illusion.

5. Rocambole

Rocambole Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Forrige versjon (eller deromkring) av Particle Illusion fulgte for ikke så lenge siden med et datablad. Så den som er interessert i slike programmer anbefales å titte litt i databladhyllene hos Narvesen. Her finner man mange bra fullversjoner av forrige versjon, og det er jo mer enn bra nok for amatørbruk. Jeg betaler iallfall heller 150 kr for forrige versjon enn flere tusen for nyeste.

Del denne siden