1. JohnPen

JohnPen Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Bare for å begynne: Jeg planlegger ikke å gi meg ut for å være politi.
    Men til en youtube-serie jeg planlegger trenger jeg "falske" CSI skilt, eller politiskilt.
    Jeg har vurdert sånne fra lekebutikken, men vil det se noenlunde ekte ut?
    Jeg har også leita på eBay og andre sider, men finner ingen ting.
    Noen som kan hjelpe?

2. Pyro-Pelle

Pyro-Pelle Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hmm.. altså, nå har ikke jeg vært i den posisjonen at en politimann har vært nødt til å vise meg skiltet sitt, så jeg vet ikke åssen det ser ut. Men jeg ville faktisk tatt meg en tur til politiet jeg, og fortalt at jeg jobbet med en filmproduksjon, og forklart at politiskilt trengtes, og be om å få se skikkelig på et skilt. Eventuelt ta med det jeg finner i lekebutikken for å sammenligne.

3. Wigand

Wigand Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    I Norge har de hvertfall slike skilt som de har på seg når de er på kontoret: http://www.hmkfilms.com/images/Politiskilt_000.png

Når en mann med skinnjakke og med løvelogoen med politi under så anntar den norske befolkningen at det er politiet... Men vi nordmenn er generelt godtroende...

4. JohnPen

JohnPen Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Nå er ikke "CSI-teamet" mitt uniformert, både av praktiske grunner for filming og av praktiske grunner inni filmen x)

5. alekstef2

alekstef2 Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    2
    Poeng:
    125
  6. Wigand

Wigand Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kan du ikke bare hive på noen kriposdrakter? Finnes på ditt nærmeste slakterhus/meieri

7. Arne Undheim

Arne Undheim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvis du vil ha sånne hvite greier som de har på åsteder, så kan en drakt som bøndene har i fjøset(griser) passe perfekt.

8. bmn_92

bmn_92 Cadet 1

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
  9. dilorko

dilorko Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Politiskilt

Dem har faktsik politiskilt her til lands, sånne av metall... Men på disse er det veldig mye som skal tas hensyn til, før et bestemt årstall var de laget av et annet metall enn dagens. Tydelig forskjell..

10. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Sv: Politiskilt

Hvorfor gjøre ting vanskelig når man kan lage det selv? Hele poenget med film er jo å produsere noe eget, hvis ikke kan man handle special edition av favorittfilmen sin og se andre lage film. I Seriøse Skjegg - Episode 6 bare lagde vi skiltene selv av bevernylon og refleksstrykestoff for å få en egen liten filmvri på det. Vi lagde også skulderskilter.

Skiltene er også brukt i en musikkvideo vi lagde: http://www.youtube.com/3Fpromo#p/a/u/2/iwBwqcSTQpU. Der ser man bedre hvordan de er i aksjon.

Sist redigert: 31 Aug 2010

Del denne siden