Portrett av ein gitarist

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av DovydasMiliauskas, 28 Nov 2012.

1. DovydasMiliauskas

DovydasMiliauskas Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    På skulen fekk vi ei oppgåve om å lage eit portrettintervju. Portrettintervjuet skulle vere frå 1 til 3 minutter langt. På denne filmen var eg kameramann, og hadde ansvar for klipp og lyd. Alle 3 på gruppa hadde på ein måte regien, sidan vi kom opp med idéar til innklipp undervegs.

[video=youtube;WP9qnXKmQlM]http://www.youtube.com/watch?v=WP9qnXKmQlM[/video]

Hadde vore veldig fint på tilbakemelding på klippinga, kameravinklane korleis lyden vart. Etter å ha hørt responsen frå medelevar så seier dei at intervjuobjektet blir litt låg og vert vanskeleg å høyre. Sjølv er eg blitt "blind" etter å ha hørt den så mange gongar, så eg kan ikkje dømme lydmixen sjølv.

Nytast best i høg oppløysing :)

Sist redigert: 2 Des 2012
  2. Hans-M

Hans-M Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Portrett av ein gitarist

Er nok kanskje litt enig med medelevene dine, han er litt lav. For min del kunne han vært en del høyere i volum, og kanskje litt dypere/mørkere i stemmen. Litt mere fyldig stemme, kanskje? Ellers var det tøffe bilder og et fint portrett-intervju.

Del denne siden