Problemer med og finne uekte blod

En tråd i 'Spesial-effekter, rekvisita, sminke og kostymer' startet av mwftw, 1 Apr 2010.

1. mwftw

mwftw Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hei.

Vi driver på med film nå, også trenger vi blod til sloss scene osv.
    Jeg har prøvd masse forskjellig vrier på konditorfarge ogsånt, men det beste jeg fikk til var ren konditorfarge med litt blått. Og det blir jo dyrt etterhvert!

Så lurer jeg på om det er noen steder utenom de butikkene i Oslo osv man kan få tak i uekte blod. Også utenom slakterier. Feks nettbutikker, eller andre butikker som eks lekebutikker. (Ikke at jeg tror de har det der, men ett eks på butikker som er overalt)
    Bor i Hamar.

Hvis noen feks har 03-05 dl med sånn uekte blod kjøpt i butikk eller lignende hjemme, så er jeg veldig interessert i å kjøpe. ( Merk at det da må sendes i posten )

Takker for svar! :)

2. mwftw

mwftw Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Fant en nettside nå, så innlegget er løst! :)

3. DarkCrusader

DarkCrusader Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Vis det skal være til å sloss trengs det kanskje først og fremst til å sprute ut av munn e.t.c, da liker jeg å bruke blåbærsaft. Det er nokså mørkt og veldig billig + at det smaker nokså greit i forhold til allt det andre tullet, men pass på svært klissete.

Lykke til!

4. NanoxD

NanoxD Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0
    Sv: Problemer med og finne uekte blod

er bare å sjekke teknikkmagasinet på maxi storsenter, der har de teaterblod 40 kr, og ja jeg veit dette er løst og at det er 2 år siden det ble laget tenkte du kansje trenger mere hvis du holder på, jeg og en kamerat driver også med film i hamar :D

Del denne siden