Prosjekter på gang-tråden!

En tråd i 'Regissørenes og manusforfatternes forum' startet av Kyrre, 12 Jan 2005.

1. Kyrre

Kyrre Citizen

Hoy.

Jeg tror det hadde funktet fint med en tråd der vi kunne fortalt om filmprosjekter vi for øyeblikket sliter/koser oss med.

Personlig sliter jeg en smule med en film ved navn "Purgatorium", som (i likhet med "Dagen Derpå") har en dominerende og stressende festscene. Er omtrent halvveis i filmingen og klipping, så gjenstår lyddesign og noen få visuelle effekter.

Noen prosjekter på lur hos dere andre?

I'm dying to know.

2. bj0rn

bj0rn Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sitter å redigerer en film som vi har gitt navnet "Deathlag"...
    Skal vise den på Ungdommen Kulturmønstring her i Haugesund, og kommer også til å legge den ut her etterhvert. Kulturmønsringa er den 22 så den er hvertfall ferdig til da...

Ellers så har vi i Ibsen Art flere ideer som svever rundt i hodene våre, men lite konkret. Vil hverfall ikke røpe noe mer...

Flere som har tilbakemeldinger på det nye webdesignet vårt forresten?

3. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    sitter nå å jobber med en dokumentar kalt "Kolbu - bygda vår", men jeg finner ikke den the garden-CD'n... synn på meg

4. HenrikSolberg

HenrikSolberg Vice Admiral (Ambassador)

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jobber for tiden med Domino-prosjektet og sitter og leser igjennom manuset for å gjøre noen forandringer med "atmosfæren" i filmen!

5. GeEzah

GeEzah Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Har flere ideer klare til å bli gjort om til små kortfilmer.

Men førtst av alt har jeg tonnevis med video arbeid, og så skal vi få laget den fullstendige versjonen av Karl.

Derfor trenger jeg nå fullt lyd og lysutstyr.

6. agep

agep Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg er inne i min 3 måned på min animasjonsfilm "the revenge of the gull". Har en del modellering og koreografi igjen. Tipper det er 2 mnd med arbeid igjen (sett bort fra rendering). Og alt det for en film som blir på 3-6 min lang :oops:

7. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jobber med flere manus for tiden - fikk mange ideer i det siste (forhåpeligvis gode) Skal tidsplassere prosjektene snart.

Ellers har jeg bare laget hjemmesiden til Triangle Studio. Nesten nesten ferdig.

8. Kyrre

Kyrre Citizen

OPPDATERING: I dag/kveld er siste dag med grunnopptak, men det blir nok en del som må gjøres om igjen etterhvert (alltid). Filmen blir trolig ferdig før februar. Skal bli bra.

9. Remi

Remi Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    for øyeblikket jobber jeg ikke med noen film, bare med websiden min, og snart skal jeg begynne på ett nytt prosjekt, kanskje noe innenfor 3D og CGI

10. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kanskje det er bedre at folk skriver hva de driver med for tiden på signature?

feks:
    Status: arbeider med websiden

edit: gjort om signaturen min nå

11. HenrikSolberg

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Liker og ha en slik oppdateringspost jeg! Mye lettere, og mulighet til å skrive litt mer og svare på hverandre.

Men slutt avsporingen. Driver å utvider nettsiden til Nighttime nå, med nytt design på deler av sidene!

12. HenrikSolberg

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jobber som sagt litt med nettsiden i kveld! Vil ikke bruke veldig mye tid på websiden da jeg heller vil bruke tid på Dominoprosjektet mitt. Men jeg synes i alle fall designet ble severdig nok. Designet skal bli en ny underkategori på nettsiden til noen sider jeg planlegger som trenger et større tekstområde enn de sidene jeg har nå behøver.

Link: Nighttime design

Vet det er litt skummel blanding av skrifttyper her, skal egentlig ikke blande slike fonter, meg jeg synes selv det passer!

Hva synes dere?

13. bj0rn

bj0rn Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Death Lag begynner å ta form, sitter med siste delen av klippinga nå, tror jeg blir ferdig med det i løpet av kvelden. Så skal vi få musikk laget til filmen (håper jeg).
    Filmen blir trolig lagt ut på nettet til helgen, vil vente til etter UKM med å legge den ut.

Tror dette blir en film man må se flere ganger for å forstå, og har derfor ikke de store ambisjonene om å gå videre på UKM. But what the heck,, er bare med for gøy uansett. Det er det alt sammen handler om, å ha det gøy :D

14. Oleway

Oleway Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Manuset til den nye filmen min, med arbeidstittel "Jakten på de blå tonene", er nesten ferdig. Små detaljer gjøres nå for tiden, og opptakene til filmen vil nok være ferdig innen en måneds tid. Jeg skal selvsagt legge ut den her på forumet når den blir ferdig. :D

15. viciousvideos

viciousvideos Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Skal begynne med en film nå, deadline til påske. Har ide og alt klart. Trenger skuespillere og litt små dill-dall! hehe..

16. Kyrre

Kyrre Citizen

Dette blir nærmest dobbelpost. Men til helgen fullføres iallefall "Purgatorium". Blir stress, but never not fun :wink:

17. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Holder på en enklere intro-video som jeg skal trolig bruke - ikke noe flyvende ring lenge ;)

18. mott

mott Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    modelering, lyssetting, texturering og animasjon tar tid! noe jeg vet om :wink:

Men ellers så har jeg begynt på manuset til min neste film, The Unknown+ at jeg tester ut litt forskjellig innen landskap i 3d.
    og har skaffet meg min pc nr 2 :D med P4 2,4ghz, 1024mbram, Geforce fx5800 og ADI skjerm FOR 3000kr! :D så bruker å nettverksrendre en del i 3ds max7 8)

19. viciousvideos

viciousvideos Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Hvem du har svindla? :) hehe..

Mens jeg allerde poster kan jeg også føye til at jeg driver med et lite film prosjekt akkurat nå også. Men det er ikke noe spillefilm e.l .. Mer en vennefilm.. hehe. Men det er gøy å holde på med!

20. jasonX

jasonX Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    jeg driver og jobber med en film som kommer til å vare i ca 30 min...
    jeg har lagd en film og jeg skrev manus til fire oppfølgere, men jeg har nå bestemt meg for å slå sammen alle filmen og heller lage en lengre film...jeg driver nå med å skaffe skuespillere og kameramenn og sånn...
    jeg gleder meg til å komme i gang med den... :D

Del denne siden