Rød Rose, tilbakemeldinger.

En tråd i 'Tilbakemeldinger på filmene dine' startet av Ustabil-Kim, 9 Feb 2005.

1. Thomas

Thomas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg har også sett filmen! :wink:

Som jeg har sagt før så kan dere i Ustabil crewet mer enn å skade dere selv! Denne filmen er også en av de bedre dere har lagt. Jeg tror det var noen tidligere som kommenterte bruken av håndholdt kamera, men det mener jeg at er bra i deres tilfelle. Kamerabevegelsene er ganske pene! :wink: Filmer med helt "stive bilder" blir fort ganske rare å se!
    Fargen i filmen var også bra, men kanskje litt for mørk etter min smak...

Det eneste som jeg la merke til som så litt rart ut var bildene av vampyren som drikker blod fra en fyr. De to første bildene var bra, men på det siste ser det ut (for meg ihvertfall) som om han "døde" smiler...

Utrolig kult "design" på skrifen, overgangene og bakgrunnen når dere presenterer navnene på dem som var med i filmen. Hvordan gjorde dere det?

Thomas 8)

2. Ustabil-Andreas

Ustabil-Andreas Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    haha gratulerer thomas! du er den første her inne som så den feilen..jeg sitter og smiler hver gang jeg titter på det..hehe er en dum feil..men den er nesten litt morsom å da :p:D

3. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Joda, synes filmen var ganske bra jeg.
    Dere fikk filmen til å virke veldig dramatisk, noe som jeg synes var veldig bra.
    Det var litt vanskelig å skjønne sammenhengen, og som sakt før så burde vi ha litt mer bakrunds info.

4. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Jeg la merke til fottrinnene til kamera mannen når han typen blir slått av han som satt i bilen!! da hører du kamera mannen gå.. hehe.. jaja

digger det slaget når fyren blir slått i kneet, ser ekte ut vett... Vis du tar det i slowmotion ser det ut som du treffer kneet hans, gjør dere det??
    eller hva gjorde dere?

5. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    han klinte til han ja.

6. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    :? aha? slo han også? seriøst? trukke han gjorde det ass!! Da hadde dere knust kneet hans... når jeg gjør sånnet legger jeg inn planke under buksa eller noe jeg ass!! håper dere gjorde det ass!

7. Ustabil-Kim

Ustabil-Kim Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    er ikke noen planke der heller faktisk.
    er bare et lekeballtre =)

8. Freddern

Freddern Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    en fin lekeballtre... ligner på en metallstang vett... hehe.. bruker treplanke som oftest jeg

9. KUDi

KUDi Rear Admiral

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    veldig bra... likte location og liksom stemningen rundt hele filmen og at den er skutt i low key, harde skygger typisk skrekk :) og selve poenget med historien, at du får seeren til å virkelig følge med og lure på hva som har skjedd .

fikk skikkelig lyst å lage film etter jeg så denne !

10. comrad

comrad Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Fantastisk film!

Digger måten dere bygget den opp på! orginalt og spennende! Lyden var jo som nevnt før fantastisk! Helt klart en av de beste, hvis ikke den beste, filmen som er laget av NAF-medlemmer!

11. Ustabil-Andreas

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Kan ikke de som har sett filmen rangere den a? syns jeg hadde vært fint..97 stk som har lasta ned nå og INGEN som har rangert :(

12. Kyrre

Kyrre Citizen

Tja, du kommer nok til å få noen 1'ere fra de som heller vil ha sin film opp på listen. Det er derfor jeg ikke gidder å legge filmene mine inn på nedlastings siden lenger.

13. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Ja, rangering og slik funker ikke her enda. Folk bare kødder det helt ut. Så snart det er en vennegjeng som får linken, stememr de 10 på sin venn.

Rangering vil fungere når det kommer 10 000 besøkere her daglig.

14. dahlskebank

dahlskebank Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Stemmer i det hele tatt counteren på nedlastninga??
    House Killer står oppført med 33 nedlastninger, men er kun lastet ned 24 ganger fra serveren min. Ta også i betraktning at de første lastet den ned fra posten min som hadde direkte link til serveren, og ikke igjennom "Nedlastninger" på forumet.

15. Ustabil-Andreas

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Hvis folk er så teite at de stemmer på sine egne filmer så kan de jo gå og henge seg :) neida...men hadde vært gøy og se litt rangeringer siden vi har fått ganske positiv respons, sett det i tall på en måte :)

16. ustedalen

ustedalen Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Herregud. IKKE stem på deres egen film. Meningen er å få se hvilken film som er best her på forumet, ikke hvem som har flest venner her.

17. Ustabil-Andreas

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
  18. Melwasul

Melwasul Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Noen kan klikke flere ganger på linken uten å laste det ned, da går tellingen opp uten å laste ned. Det har jeg lagt merke til da jeg lastet ned til meg selv for å teste linken.

19. Kenny Wang

Kenny Wang Lt. Commander

Liker mottatt:
    4
    Poeng:
    125
    Nå kan jo ikke nødvendigvis en karakter bestemme hvilken film som er best da. Hvis man har en gjennomsnitt av utrolig mange ikke-involverte stemmere, så burde man kanskje være inne på noe, men sannheten er at folk flest ikke er så lure, slik at gjennomsnittskarakteren til en film trenger ikke å vise den noen rettferdighet. Og siden film uansett vil være en smaksak, så vil filmen få masse stemmer fra folk som ikke liker sjangeren, selv om alle eksperter ville si at den er en god film i filmtypen den representerer. Motsatt kan en dårlig film, teknisk og filmatisk, få en alt for bra stemme av folk som elsker sjangeren. Og jeg tviler på at disse to utligner hverandre på noen måte.

Men ikke misforstå meg, jeg vil gjerne at folk stemmer på filmene på forumet her, det vil uansett gi deg en pekepinn på om folk liker den eller ikke, og det er jo i og for seg det det går i. Dess mer likt filmen er, dess mer penger vil den håve inn, uavhengig av hvor bra den er laget. Så kommer kanskje spørsmmålet om filmen først er bra hvis folk flest liker den, men jeg tror de fleste folk med omløp i hodet vet svaret på det...

Del denne siden