Røde NTG-2 rett inn i 5D MKIII'n min

En tråd i 'Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr' startet av DovydasMiliauskas, 18 Nov 2012.

1. DovydasMiliauskas

DovydasMiliauskas Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Heisann! Eg lurar på om nokon har prøvd å plugge Røde NTG-2'n sin inn i speglreflekskameraet, og tatt opp lyd direkte til kamera utan noko anna i mellom enn ein XLR til mini-jack overgang. Klarte å spore ned til ein test av ein som prøvde NTG-2'n med Nikon D7000, men lyden var ganske rar, og han sa han måtte ordne mykje på eq i post. Planen er å investere i ein Zoom H4n, men akkurat no, tenker eg å kun gå for mikrofonen, sidan eg har moglegheit til å låne Zoom opptakaren med nokre venner.

Evt om det er nokon med ein Røde NTG-2 og ein Canon DSLR, som gidder å prøve det ut, evt laste opp sample videoer. Det hadde vore veldig kjekt. Tenker å ha mikrofonen oppå kameraet i blits-skoen inntil vidare.

2. MadsA

MadsA Citizen

Sv: Røde NTG-2 rett inn i 5D MKIII'n min

Kan låne NTG-2 på skolen. Skal se om jeg skal filme noe denne uken...

3. soppa

soppa Ensign

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    0

NTG-2 er kanskje god.

4. Mario

Mario Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125

Testa dette raskt for en par dager siden med 5D mark III og røde NTG-2. lurte selv om det funga. Førsteinntrykket var bra, hørtes helt normalt ut, slik jeg har hørt før da jeg brukte NTG-2 micen på et videokamera. Testa bare med å koplet til micen, satte den på blitzskoen og hørte i headsettet, mens jeg selv snakket ca 40 cm fra mickrofonen, forfra. Har ikke hatt tid å ta noe lenge test med opptak. Er det for å ha omgivelseslyd eller til intervjulyd?

5. DovydasMiliauskas

DovydasMiliauskas Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20

Eg tenker mest intervju, og når eg får tak i skikkeleg boompole + opptakar så blir det meir over på litt fiksjonsfilm og opptak av "foley". Men det er mennesker eg skal sikte den mest på, ja.

Del denne siden