Realistiske våpen

En tråd i 'Spesial-effekter, rekvisita, sminke og kostymer' startet av dipol, 14 Jul 2012.

1. dipol

dipol Lt. Jr. Grade

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    20
    Hei!

Snart begynner vi å skyte vårt neste prosjekt, en action webserie som varer hele året fra September til September. Vi trenger våpen som ser realistiske ut men har ikke så altfor mye penger. Er Spring powerd airsoft pistoler veien å gå. Hvilke regler har vi i norge om slikt, og hvor kan jeg få tak i det? Er det lønnsomt å kjøpe på Airsoft Evike.com - The Ultimate Airsoft Retail & Distributor, eller norske www.game-on.no?

Mvh,
    Dipol

2. Hans-M

Hans-M Lt. Commander

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    125
    Sv: Realistiske våpen

Trenger du pistoler som skyter realistisk, eller bare ser realistisk ut? Teknikmagasinet.no er har da noen våpen, ikke er de så altfor dyre heller.

3. Huxy

Huxy Lieutenant

Liker mottatt:
    0
    Poeng:
    55
    Re: Sv: Realistiske våpen

Som medlem av Norges Airsoft Forbund så føler jeg dette er "min" greie.. hehe

Airsoft-våpen er lovlig i Norge for de over 18 år uten videre søk om lisenser og slikt. En kan få dispensasjon fra politiet fra fylte 16 år om man er aktivt med i en NASF-klubb, og klubbleder kan dokumentere dette. De skal transporteres skjult, med en vital del fjernet. Jeg pleier å ta ut magasin og batteri (om det har batteri) når jeg er ute og farter.

Ikke kjøp fra Evike.com - de er dyre. Og ei heller kjøp fra Game-on.no. Sjapper som selger dritt til dyre dommer er ikke noe å samle på. Ta deg en tur på asiatiske nettsiden som www.redwolfairsoft.com og WGC Shop - Reliable Airsoft / Softair Supplier ( Worldwide Delivery from Hong Kong )
    De er billigere, frakten er hakket billigere, pakkene kommer raskere enn fra Evike, og de har god service. Handlet derfra mange ganger. De har ekstremt utvalg, alt fra helt greie springere til 10$ og mekanisk perfekte samleobjekt til flere tusen dollar.

Om du kjøper noen springere og synes de ser litt "plast" ut, så kan jeg tilby meg å gratis få de til å visuelt se mer realistiske ut også.

Og om du frykter den røde munningen du ofte ser, er dette noe Norge ikke har krav om. Er bare å fjerne/male over.
    Løp og kjøp!

Mvh,
    -Lasse

Del denne siden